|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Okee....Bert geilt op iedereen met tieten |
|
quote:cool |
|
Daar is ie man voor. Ik vind het wel een beste kerel. Er is ook wel lef voor nodig om in een stad als Zwolle een metalkroeg te beginnen. Life doesn't get much better than this! |
|
Zeker als je bedenkt dat de stad gevuld is met mensen die hun eigen scene voor geen meter steunen. Overigens vind ik het een petty excuse for a metalbar...In Nijmegen heb je er twee, die elk op zich hard heersen over de Rock Inn. Arnhem ook trouwens. Gewoon komen vrijdag. Als hier niets van je gading bijzit, dan ben je niet metal ...what she said... |
|
Ik kom zeker weer je Harris-capriolen aanschouwen ondanks het feit da'k een onmeunige hippy ben [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 10-02-2005 12:13] |
|
quote: Je scene steunen (en zowieso het hele scenegebeuren) is uitermate gay. Als ik ga dan ga ik omdat er leuke bands komen en een naatal bekenden. De 'scene' bestaat voor een groot deel uit bekrompen kneusjes, niet iets waar ik graag wat voor doe. Genesis, Backstage en de stort zijn inderdaad best ok, maar het zit niet in Zwolle en is dus wat ver fietsen. Moraal van het verhaal.. Ik ben niet metal en kom lekker toch! zo! Life doesn't get much better than this! |
|
quote: "Scene" blablabla... Serapherik dreigt mensen "niet-metal" te noemen. Zelf loopt hij er regelmatig bij als een hippie "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Dat valt ook wel weer reuze mee, laatst nog een kutcd aangeschaft omdat een bandlid het mij zo vriendelijk vroeg. En ja ik wist dat het een kutband was en ik kwam toch kijken, support your local scene.. yeah! |
|
Solarisis vond ik nog wel een geinig bandje, ik geloof zelfs de leukste van de avond. As it Burns was ook wel leuk, werd me al snel wat saai en eentonig. Net als je denkt dat het nog wel wat wordt, verslappen de nr´s tot gaaphoogte (overigens wel een mooie toetsenist). Seraphique is totaal niet mijn ding, de wat snellere nr´s vond ik dan wel weer geinig, maarja oud nieuws (en toch gaan, is dat niet stoer). Al met al voor mij meer een bijklets iedereen weer eens zien en nieuwe mensen ontmoeten avond, dan een fijn potje uitleef metal. Ben nog lastig gevallen door een zooitje zm-ers en zelf weer eens veel te veel bier gezopen, dus kaaaaat0rrr! |
|
Volgens mij was er iets niet helemaal goed met de Hedonse Grolsch, want iedereen is ziek zwak & misselijk. Backstage gelukkig flesjes, waar niet mee gekut kan worden Cool dat je er was Mayo. En H-K, het hele "scene" gebeuren was niet erg serieus bedoeld. Was je er nog trouwens? ...what she said... |
|
quote: Je kan wel eens gelijk hebben wat dat hedon grolsch betreft.. H-K was er ook ja |
|
quote: Ik dacht inderdaad enige zeep-bijsmaak te constateren. Ben ook flink ziek geworden van dat bier. "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Uiteraard Life doesn't get much better than this! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |