![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Die ellende is vandaag hier in Lisse, geloof ik. ![]() |
|
.. en daarvoor haal je een oud topic omhoog? ![]() |
|
Alle Helmet's en Lain's verzamelen! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: Voor de geïnteresseerden. ![]() |
|
D66 gaat nog veel verder zakken met die Pechtold aan het roer. Dat ze dat niet doorhebben is alleszeggend lijkt me. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Zodoende is de link tussen D'66 en een fantasiewereld gelegd waardoor we ONTOPKIC zijn. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
EFF is leuk man ![]() ![]() |
|
De EFF was vroeger leuk, nu is het te commercieel en te groot ![]() |
|
*kick* Dit weekend weer! Wie gaat er heen? ![]() Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
Dit weekend? Ik was er vorig jaar, vond er niet zo veel aan. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
Ik heb Lain in januari nog gesproken, dus ik kan nog wel even wachten. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Ik ook van jou. ![]() Bruce Banner ![]() |
|
![]() ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: Ik! Beide dagen! ![]() in my world everyone's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies..! ![]() |
|
Maybe. [Dit bericht is gewijzigd door Pit Beast op 14-04-2011 23:07] ![]() |
|
1x geweest in Arcen. Wel sjiek om eens gezien te hebben en de vikingmarkt (of iets in die richting) was wel erg leuk ![]() Maar damn, wat een hoop weirdo's daar! ![]() [/zachteG] ![]() |
|
Wat zullen ze dan wel niet van jou denken? ![]() ![]() |
|
quote:ach, als je gemiddelde dagbesteding bestaat uit >10u WoW, je alleen vrienden hebt uit een dergelijke chatroom (mensen die je dan weer meet op die fairs), de enige vrouw die je ooit naakt hebt gezien, je moeder is en je standaard bijnaam iets is in de richting van bosfiguur (en je uiteraard in het dagelijks leven ook zo aangesproken wenst te worden), kan ik me voorstellen dat je van me schrikt ![]() [/zachteG] ![]() |
|
Inderdaad, want jij hebt je moeder waarschijnlijk nog nooit naakt gezien. ![]() |
|
quote: Da's toch ook gewoon maf gedrag, om daar op zo'n fair een beetje mensen te gaan meten. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Ik ga heeeeeel misschien morgen, mede omdat ik dan eindelijk weer de broer en zus van mijn overleden nichtje zie, zie ze veel te weinig, maar de ene woont in Pijnacker en de ander in Amsterdam, niet altijd even handig ![]() Black seeds of bunny! ![]() |
|
quote: Dan weten die ICT-nerds ook eens wat een vrouw is. ![]() |
|
quote: Dus gewoon je neef en nicht... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
![]() |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |