|
Auteur: |
|
|
Een vriendin heeft me hierop geattendeerd. Bij haar heb ik DoD gehoord en ik moet zeggen dat het me erg goed beviel en ik wil er graag heen. Als leek maakte ik al snel de vergelijking met de oude Sisters of Mercy. Eens andere boze gezichten zien. Nog meer geinteresseerden? http://www.p60.nl/index.php?pid=6&id=525 Kut. Mods, even naar "Concerten" moven? [Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 13-01-2005 12:28] |
|
In mijn hoofd zat ook 14 februari eigenlijk.. even opzoeken dadelijk. Kans dat ik aanweizg ben in ieder geval. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
ik zie het al.. hij vergist zich.. zal hem glijk ff bellen.. of niet? ghehehe.. carcasstrid |
|
Heb ze een keertje live gezien, vond het nogal een duffe bedoening eigenlijk. In ieder geval niet voor herhaling vatbaar, ookal is het wel redelijk dichtbij. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Ik ga er zeker naartoe En het is op 18 februari (vrijdag). [Dit bericht is gewijzigd door lykle_wolfheart op 14-01-2005 1:01] no text supplied |
Index / Concerten |