|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ja, ik woon erbij in de buurt, dus ik kom wel ffkes kijken What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Beetje ver indd |
|
Maar wel de moeite waard! Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Dat mss wel maar wel een beetje heel ver om van Nieuwpoort ernaartoe te gaan. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
De bands op het festival zelf zijn totaal (nog) niet de moeite waard, en voor die andere bands helemaal naar Noorwegen reizen gaat ook te ver. |
|
Hier de bijna volledige line-up (nog niet bevestigd overigens). She Said Destroy, Taakeferd, Slogstorm, Nebular Mystic, Deceiver, Obliteration, Goatlord, Zeenon, Horricane, Naer Mataron, Chton, Lamented Souls, Gorelord, Vreid, Tsjuder, Seth, Bloodthorn, Grave, Mantras, Green Carnation, Mortiis, Grimfist, Sunno))), Gehenna, Aura Noir, Amon Amarth, Arcturus, Candlemass, Morbid Angel, Dissection. Met andere woorden Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Effe naar het hoge noorden gebeld en ja, het is bevestigd! Geweldig Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Allemaal leuk en aardig .. maar wat heb je aan deze info? |
|
Nou, ik weet toevallig dat er mensen deze site lezen (zonder zelf te posten) en ook geinteresseerd zijn in dit festival. Lijkt mij reden genoeg.... En verder, wie weet zijn er anderen hier die WEL interesse in dit topic hebben. Of wil je eerst elk topic zelf goedkeuren? Ik snap verder dus je post ook niet Anyway, She Said Destroy speelt [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 29-01-2005 18:49] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Neu hoor, vind het prima, maar ik zou zelf niet zo snel naar een festival in Noorwegen gaan .. (wel aardige line up trouwens) |
|
Wanneer krijgen we eens zo'n line-up in ons kikkerlandje? . . . . . . . . . ? |
|
als het ff iets dicterbij was geweest was ik wel ff geweest. |
|
Met het vliegtuig ben je er in anderhalf uur, dus dat valt te doen. En vliegen is ook niet meer zo duur dus het is aan te raden voor iedereen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Mooi, ik kan bij jou blijven pitten Hub? Is het bij deze geregeld. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Hoe laat gaat het laatste vliegtuig terug? Moet de dag er na werken. |
|
quote: hahaha |
|
Morgen is het zover...enkele dagen vette bands kijken Nattefrost cd-presentatie Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Godverdomme, hier mogen de festivals in Nederland en omstreken wel een voorbeeld aan nemen. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Tja wat wil je, Noorwegen is gewoon een uber-metal land. |
|
Er zijn dit jaar een aantal speciale optredens ja, zo is er dus de Nattefrost cd presentatie, de Gehenna cd presentatie en het Überthrash Vorspiel gebeuren met Audiopain, Infernö en Nocturnal Breed Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
infernö, brute band is dat zeg, godverdomme |
|
Tering, Infernö was echt geniaal gisteren. Audiopain en Nocturnal Breed knalden ook het zweet uit de bilnaad. Als afsluiter was Nocturnal Breed samen met Nocturno Culto van Darkthrone....geniaal Nu nog 3 dagen metal te gaan Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Goddamn wat een vette line-up. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
hmm nee.. line-up heeft wat leuke bands, maar sommige daarvan heb ikmook alweer live gezien, dus oim daarvoor een fucking vliegticket te kopen, een fucking hotel en je vervolgens de kanker te betalen aan de drank emt die achterlijke hoge kanker prijzen. nee, ik bedank je de koekkoek.. ik gooi mijn geld nog liever eht raam uit! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
..is het eens met de bovenste post.. tijd voor uberthrash over Arnhem hehe Aurora Infernalis Website: http://www.aurora-infernalis.com Aurora Infernalis Facebook: http://www.facebook.com/aurora.infernalis Aurora Infernalis Twitter: http://twitter.com/AuroraInf |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |