|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Of un pilske geft |
|
of wat ik bedoelde was, Als je ons op een pilsje trakteerd |
|
Even zien of ik vervoer kan regelen, Tienray is echt onbereikbaar |
|
komt goed. |
|
Dus wij mogen pas vanaf half 9 naar binnen of wat? |
|
das toch niet erg? Volk komt nooit voor die tijd kloeken tegenwoordig... Ik ben er dus ook... |
|
de vreemste line up voor een metal fest ever... maar dat boeit niet. |
|
melon (punk) senseless (hardcore) charlie adler (metal) heidevolk (folk metal |
|
Inderdaat vreemde line up voor een metal fest |
|
mmh merk nu pas die flyer op |
|
vreemde line-up, evengoed feesje bouwen... |
|
het was gezellig |
|
Het was zeker gezellig! En Heidevolk was weer super vet, de rest heb ik niet gezien, behalve Charly Adler eventjes. .. |
|
waarom kom je dan zo laat? |
|
omdat de meeste mensne voor Heidevolk kwamen? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Het was zeker gezellig! Jammer van het geluid, dat zaaltje heeft niet eens een PA Senseless - De naam zegt genoeg. 15 jarige kindjes, die Hardcore covers + eigen nummers speelden. Niet eens zo heel slecht, over een paar jaar komen ze er misschien nog wel. Ze kunnen trouwens wel beter dat 2e lompe kereltje als zanger erbij houden. Charlie Adler - Verassend, energieke show, op het einde kwam het publiek nog een beetje los. Leuke band. Heidevolk - Hiervoor kwam ik natuurlijk. Duidelijk te merken dat de jeugd daar niet zo van deze muziek houd, maar het clubje vooraan heeft zich prima vermaakt |
|
quote: Ik had nog eerst gitaarles. .. |
|
quote: Hoezo de jeugd houd nie zo van deze muziek,ut was supah vet. Ik heb genoten |
|
quote: Maar je was toch om half 9 bij mij |
|
quote: Ja ik ook! Maar bij de andere 2 bands deed meer van die kinderen mee |
|
achja... de combinatie wertke in ieder geval prima. alleen jammer dat er teveel jong publiek was die niks met heidevolk kon |
|
quote: denk t niet. Hier is Heidevolk nog vrij onbekend. De meeste jeugd die er was kwam voor Charlie Adler en Senseless |
|
ik denk zelfs dat bijna de helft voor de instuif band daar was en is blijven hangen... |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |