|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Hear ye, hear ye! Met veel plezier kondigen wij u allen de nieuwe CD van de Antwerpse folkmetallers aan! Track listing: 1. Gerstenat (the opening) 2. Mournful beauty 3. A day of reckoning (sample) 4. Lovon 5. Thor's hammer (sample) 6. Verdoemenis 7. As I die (sample) 8. Gerstenat 9. Epilogue Ter promotie van deze nieuwigheid zullen we over de komende maanden enkele optredens doen, dus hou je ogen en oren open! Onze eerste t-shirts en girlies zijn in de maak en zullen binnenkort verkrijgbaar zijn! [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 19-07-2005 16:25] |
|
|
|
Wat een grote hoorn heeft die kerel Welcome to the Atrocity Exhibition |
|
haha cool man.. eigen beheer? www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Klinkt best wel goed! |
|
Yes, alles in eigen beheer... ALLES |
|
Wiiii, eindelijk tijd om met de wereld te delen, eeeeh, 't is echt supergoed Tot op de optredens. Zal weer vaste support zijn voor m'n ventje en groep int algemeen! |
|
Zeker, ik sluit me aan bij de rest. Klinkt erg goed! Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Dankuwel, iedereen voor de positieve reacties! Waar zitten die hardcore critici hier |
|
Zie nu niet bepaald de connectie tussen 'Lemuria' en 'Viking metal', zoals verder op de bord, of pakweg 'patriotism' maar zal het wel eens uitproberen. 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
Viking metal --> Die naam krijgen we soms wel eens toegeschreven alhoewel we die zelf nog nooit gebruikt hebben om onszelf te omschrijven En patriotism --> daarvoor moet ge de CD kopen om te weten waar dat op slaat |
|
jaja, de CD's zijn gearriveerd :D Nog 2 of 3 weekjes wachten (afhankelijk of je al dan niet naar Limburg komt :D) en hij is de jouwe voor een luttele € 10 :D [Dit bericht is gewijzigd door Sancti op 25-01-2005 18:14] |
|
Ok, hier is de eerste review, courtesy of Lugburz.be quote: http://www.lugburz.be/v3/releases/releases/index.asp?ReleaseID=358 |
|
Anyhoe, hier is nog nieuws (lang over tijd weliswaar): De T-shirts zijn eindelijk klaar, mensen! Hierrrrrrr zijn ze dan: Ze zijn voor € 14 te koop bij ons, op onze site, binnenkort bij Lugburz en Dm.be enz... Op onze site op dezelfde manier als onze CD's (discography --> buy) Voor diegenen die willen/kunnen afzakken naar ons Vlaanderenland deze zaterdag, ze zullen voor't eerst verkrijgbaar zijn op Nevelfest (www.nevelfest.be) |
|
MUST HAVE!!!!!! Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Hier, alhoewel ik het helemaal niet verkeerd vind. Soort battle-metal. Jammer dat er geen hele nummers op staan, van composities kan ik niets zeggen op die manier. Gitaar en bas klinken wel braaf, het had van mij wel wat zwaarder/rauwer gemogen (meer leunen op vette gitaar en bas en wat minder op toetsen) en minder 'gepoetst'. Sommige toetsenpartijen klinken naar mijn zin ook iets te veel als een ringtone (die ene in thor's hammer). Voor wat de band wil uitstralen vind ik het net iets te lief klinken. Arrangementen en melodietjes zijn verder erg leuk, het klinkt allicht origineler dan het gros van de black/death bands die ik voorbij hoor komen. Zang en drums zijn lekker. Voor mij is het te blij, maar smaak mag geen argument zijn, in ieder geval is het 'af'. Het zijn allemaal klootzakken, en het verandert nooit! |
|
quote: Ah, waar wacht je dan nog op? www.lemuria.be --> discography --> BUY quote: ivm de gitaar en bas tov de toetsen, daar zou je wel gelijk in kunnen hebben, we krijgen die opmerking wel vaker We gaan er de volgende keer goed op letten dat er geen enkel instrument achterop wordt gesteld... (niet dat dat deze keer het geval is, maar volgende keer altijd beter ) Tja, braaf, wij zijn geen über-tr00, necro, KVLT, grim en frostbitten band en dat willen we ook niet laten uitschijnen. Als je ons ooit al live hebt gezien zul je dat al vanaf de soundcheck merken En merci voor de drum en vocals Dus mag ik er eentje opzij houden voor u (terwijl er nog zijn, ze vliegen hier de deur uit...) |
|
Gegroet, allen, groot en klein! Hier volgt een spijtig bericht: Pascal heeft besloten zijn diensten binnen Lemuria op te zeggen. De redenen hiervoor zal hijzelf wel uiteenzetten, als hij het zelf wilt (tenslotte weet alleen hij ze). Wij, Jens, Vincent, Siegfried, Bart en ikzelf, danken hem van harte voor de tijd en de enorme moeite die hij in de groep heeft gestoken gedurende de voorbije 2,5 jaar en we wensen hem succes met alles wat hij verder zal doen op muzikaal gebied (en de rest ook natuurlijk) Dit opent een mogelijke vacature aan de post van tweede gitarist van Lemuria. Voor de geïnteresseerden: Hier volgt de jobomschrijving: LEMURIA zoekt tweede gitarist (m/v)(<--- we willen niet discrimineren hein) Vereisten: - Eigen deftig materiaal (maar dat spreekt nogal vanzelf, nietwaar?) - 100% motivatie en inzet (ook heel belangrijk, maar, opnieuw, dat spreek vanzelf...) Mooi meegenomen, maar zijn niet noodzakelijk: - Eigen vervoer - Enige (live) ervaring - Minimale kennis van folk en metal Wij bieden: - Wekelijkske repetities op zondag bij Metropolis, Antwerpen - Interessante ontwikkelingen op gebied van platendeals en buitenlandse optredens (meer info volgt...) De geïnteresseerden sturen hun 'CV' (bio) naar contact@lemuria.be [Dit bericht is gewijzigd door Sancti op 06-10-2005 22:23] |
|
massas goeie cd leuke shirts en vette live shows, wat meer kun je wensen vna een band. |
|
quote: Een tweede gitarist . |
|
Lemuria kapt ermee quote: Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
alé en de optredens die nog gepland stonden? signature |
|
Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Damnit Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Hey, iedereen, We zijn dus terug bezig: allemaal even gaan kijken op www.myspace.com/lemuriascrypt of op www.lemuria.be Alles wat ge wilt weten (maar teveel schrik voor had om het te vragen) vindt ge aldaar |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |