|
Auteur: |
|
|
ga ik helaas niet halen! maar iig heel veel succes! |
|
Zeg, reageren jullie nog eens op mijn mail What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: stuur 'm eens ffkes naar mij door!!! c.hultermans@home.nl |
|
quote: meel What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Ik gooi t deze week ff in de groep!!! |
|
nu ben ik zeker benieuwd naar X-tinxion , spelen jullie binnenkort ook eens in het noorden des lands ? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Zodra ze positief reageren op mijn mail kun je daar vergif op innemen . What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
U krijgt nog deze week een berichtje, Rutannussssss..... |
|
Oeh gaaf!!! Helaas red ik dat niet.. Wij hebben daar ook es de hoofdprijs weggesleept hehe :D Veel succes alvast man!! En als je zo'n klein menneke op een step ziet, en Piet Vogel ook, doe ze de groeten van Symmetry. Hakze! grtz Frank |
|
quote: Ok, opdracht van Wank aan Watje; Vind t kleine menneke op de step en Piet Vogel..... Wat is de beloning Wank??? |
|
quote: Eh jaarabonnement op myfreepaysite.com |
|
Frank, hoe ist met je meiske uit Zwolle? What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Ga je gang |
|
quote: hehe, zeker ook een type geintje??? pay... LOLLLLLLLL |
|
quote: Check die site maar lol Succes morgen man!!!!! |
|
Nie verkeerd die site!!! Ik dacht meer dat t was als; Frank Wrank, Ratje Watje en de pay..... |
|
Jippie, we hebben de wedstrijd gewonnen!!!! Leuk om eens een keerke te strijden tegen niet-metalbands.... Het publiek was waaaaaaaanzinnig!!!!! |
|
quote: Hoppa! Gefeliciteerd man!! |
Index / Concerten |