|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
...en vergeet niet de overheerlijke productie! ZO moet black metal klinken! |
|
Godver, hebbuh! [edit] kut, ik was in de war met een andere band... maar dan nog ga ik dit checken [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 28-12-2007 14:08] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Met welke andere band? Gooi in de groep die namen damnit! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ik dacht Cor Scorpi, dat nieuwe bandje rond Windir leden...ik dacht even dat ze een dijk van een plaat gemaakt hadden...ja vaag ja Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Nee man! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Die nieuwe plaat mag er anders ook wel zijn hoor! Komt rond februari uit, een van de beste platen die ik de afgelopen tijd heb gehoord! Staan al wat previews op hun myspace dacht ik. |
|
quote: Das natuurlijk iets anders dan "ge-fucking-weldig!" I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Ik probeer gewoon bescheiden te zijn zodat het wachten tot februari wat makkelijker is |
|
quote:Ah thanx! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
binnenkort nieuws signature |
|
godverdomme wat een vet album is dat rising toch signature |
|
Inderdaad, jammer dat de nieuwe EP "Carving a Pyramid of Thoughts" dat niveau niet haalt. |
|
Nieuwe klinkt weer lekker, net als Rising! |
|
Yes, ik heb hem sinds vorige week ook binnen. Net niet het wereldklasse niveau van Rising. Soms is er iets te weinig flow binnen een nummer, maar het dijk van een openingsnummer maakt heel veel goed! Goed album! |
|
Deze band na "The Torment Continues" uit het oog verloren. Begon ee beetje een herhalingsoefening te worden. "Tormented Belief" is wel een erg lekkere plaat. Lang niet beluisterd. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
de nieuwe is goed signature |
|
quote: Portugal en BM, da's lijk choco met curryworst. Ook een beetje beu met dat Latijns geneuzel. En nu gaan we vegen |
|
ik lust geen choco signature |
|
madda wel signature |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |