IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Celtic Folk Night, 04-03-05, de Lantaarn te Hellendoorn. Met: Rapalje!
Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 17-01-2005 18:29 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
vrijdag 4 maart
CELTIC FOLK NIGHT
met Rapalje

zaal open: 21.00 uur
aanvang: 22.00 uur

Rapalje is zo’n naam die overal weer opduikt. Deze drie jongens uit het Noorden van het land hebben hun populariteit te danken aan jarenlang veel spelen op elke locatie. Van buitenoptredens tot festivals en van cafés tot het theater.

Nu staan ze dan eindelijk een keer in De Lantaarn.Rapalje vermengt Ierse, Schotse en Hollandse folkmuziek tot een uniek eigen brouwsel. Dit doen zij met instrumenten die je nog maar zelden op het podium ziet (en wellicht nog nooit eerder gezien hebt), zoals de gitouki, de squeezebox en de bodhrán. Maar ook de aloud bekende folkinstrumenten zoals de fiddle en de tin-whistle ontbreken niet.

Rapalje is de komende tijd voornamelijk in de theaters te zien en te horen en daar wordt de nadruk gelegd op de wat rustigere kant van de band. Maar speciaal voor deze avond gaan alle remmen los bij Dieb, William en Macaél. Je kunt een superopzwepende set verwachten vol onverwachte wendingen wat bovendien ook nog een lust voor het oog zal zijn.

Laat je verrassen door de Celtic Folk muziek van Rapalje!

Voor de liefhebbers!

..."Hate can only create more hate"...

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 17-01-2005 18:40 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Er moeten meer middag concerten komen.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

CurseOfDeath
Precious Maybe
Usericon van CurseOfDeath
Posted 17-01-2005 19:05 by CurseOfDeath Wijzig reactieProfiel van CurseOfDeathQuote dit berichthttp://photobucket.com/albums/v737/CurseOfDeath/

Ik wacht mooi tot ze deze kant weer opkomen.

Bloodied by the thorns beside the leaves

A.
Twenty Four Hours
Usericon van A.
Posted 17-01-2005 19:19 by A. Wijzig reactieProfiel van A.Quote dit bericht

Hellendoorn is al deze kant

Welcome to the Atrocity Exhibition

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 17-01-2005 19:22 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2005 19:19 schreef A. het volgende:
Hellendoorn is al deze kant

Jep, voor mij ook .

Die datum wordt het alleen onmogelijk voor mij om te komen, maar ik wilde 't jullie niet onthouden

..."Hate can only create more hate"...

Schaep
Usericon van Schaep
Posted 05-05-2005 10:15 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Manowar - Metal Daze

Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com