|
Auteur: |
|
|
Timo die een tijd bij ons was op Occultfest? |
|
quote:De langharige Timo om het maar even wat duidelijker te maken |
|
quote: Succes! Oud Vuil. |
|
Ik kan jullie wel eventueel mee laten rijden tot een zeker plantsoen in Eindhoven. Verder ga ik niet. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Dat zou donders mooi wezen, want et scheelt flink in de kosten,alleen vervoer terug heh... |
|
Ik denk dat je in dat plantsoen voldoende vriendjes zult maken! Welcome to the Atrocity Exhibition |
|
Euh... Ach, laat ook maar. Oud Vuil. |
|
quote: ... En als je geluk hebt sla je misschien zelfs nog een grote voetbalclubvoorzitter aan de haak! We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Yeah,met haar op plaatsen waar het niet thuishoort en zweet waar ik het liever niet zie/ruik |
|
Of was dat een rare opmerking?} Kben nogal een in de volksmond genoemde "N00b" dus ik ken het reilen en zeilen hier nog niet heh. Be gentle |
|
Raar ? Voor deze hut ? Nee hoor, heel acceptabel zelfs.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Meer dan! Als jullie nou eens een camera meenamen. En foto's nemen, hè? Oud Vuil. |
|
Doen we!, Mits we natuurlijk het vervoer voor mekaar krijgen! |
|
Dus, Zwaremetalen.com!, help Webblaster Wim/Oud Vuil aan z'n foto's en neem ons mee! [Dit bericht is gewijzigd door Spletvlek op 19-01-2005 18:26] |
|
da's wel een pokke end vanuit meppel Over gebrek aan smaak valt niet te twisten. |
|
Idd, en voor Meridian, nej,dit is de echte jongen Timo, met het lange haar zoals Herwin al zei :D |
|
quote: |
|
Zeg maar, Y Draig Goch , Kunnen we dan dus met jou mee? Op de 30e? |
|
Nou jongens, het is een stuk minder gezellig daar zonder ons hoor!! |
|
quote: We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
Index / Concerten |