IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Foretold en Torthuga, 08-02-05 Triangel - Weert. Vorige pagina
she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 08-02-2005 17:56 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

quote:
Op 8 februari 2005 17:55 schreef Illusione het volgende:
Nouuu ja, je komt niet ?

Moet ik 'm weer gaan troosten als ie dadelijk in tranen uitbarst..
ga t niet halen

wait for me dragon, we'll meet in the sky

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 08-02-2005 17:56 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Erg jammer. Ach ja, hij speelt binnenkort wel weer, die gasten zijn goed bezig.

[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'

Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 08-02-2005 18:03 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Succes Paul, ik was er echt graag bij geweest

Jammer dat 15 januari niet door ging.

She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 08-02-2005 18:07 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

quote:
Op 8 februari 2005 18:03 schreef Mark het volgende:
Succes Paul, ik was er echt graag bij geweest

Jammer dat 15 januari niet door ging.

Thanks! Ach, ik treed echt ooit wel weer eens op hoor.. Maar dat kan wel even duren, zie mezelf niet snel weer bij een band zitten de komende tijd.

Hey, gaat zaterdag nog door ? Bieren en eten ?

[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'

Mark
Usericon van Mark
Posted 08-02-2005 18:10 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Zaterdag? Dacht dat het vrijdag zou zijn? Wat mij betreft best, maar ik heb geen tijd om met robin contact op te nemen dus dat moet je effe zelf dan kortsluiten (kolere-druk op't werk ) en ik werk zaterdag en zondag ook, dus om 11-12 uur flikker ik je wel het huis uit

She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.

Mark
Usericon van Mark
Posted 09-02-2005 13:58 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Iemand nog geweest? Hoe was het?

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 09-02-2005 14:20 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Het was ruk.

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 09-02-2005 15:41 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2005 14:20 schreef Illusione het volgende:
Het was ruk.

Niet lekker gespeeld? Geen leuk publiek?

Mark
Usericon van Mark
Posted 09-02-2005 16:32 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2005 14:20 schreef Illusione het volgende:
Het was ruk.

Waren jullie ruk, was het publiek ruk of was de avond an sich ruk?

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 09-02-2005 17:44 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2005 16:32 schreef Mark het volgende:
Waren jullie ruk, was het publiek ruk of was de avond an sich ruk?

Kut gespeeld, en de avond was ook niet denderend.

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 09-02-2005 21:06 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2005 17:44 schreef Illusione het volgende:
Kut gespeeld, en de avond was ook niet denderend.

Jammer

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 09-02-2005 21:12 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Zeker, ik had m'n laatste optreden graag anders gezien. Maar goed, het zal vast niet de laatste keer zijn dat ik op de planken sta.

Mies
...
Usericon van Mies
Posted 11-02-2005 14:12 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

ik was er toch niet, Jaya The Cat speelde in Sittard, en dat is op fietsafstand

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com