|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik denk dat ie de nieuwere schijven ook wel zal waarderen. Meer aandacht voor melodie daarin. |
|
Da's waar. Goeie melodieen, zaten er vroeger ook erg veel in. Maar die nieuwe zang vind ik iets minder. |
|
Ja maar aangezien hij ook van prog houd lijkt het me dat ie het wel waardeert |
|
Kakatonia it is! Klinkt dus goed, als ik naar jullie oordeel luister. Ik ga snel even luisteren hoe het klint. Weet iemand URL van hun site. Mad Maikie |
|
|
|
Probeer Avrigus ook eens. Dat is een soort mix tussen middeleeuwse muziek, gothic en darkwave met My dying bride invloeden. Errug melancholiek en duister. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
als je opschiet met luisteren kan je bijv 10 dec. naar opeht in de baroeg, of 19 januari naar Iced Earth in 013 |
|
probeer thyrfing marduk IMMORTAL |
|
quote: mee eens!!!!!!! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
En als je Emperor og niet kent, is dat ook wel een poging waard: 'In the Nightside Eclipse'... Een probleem is pas een probleem als er een oplossing is, anders is het een feit! |
|
jaaaahhh dat is een goeie Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Als je Thyrfing noemt moet je dus Amon Amarth niet vergeten he ik heb schijt aan alles, zelfs aan m'n handen |
|
Ik weet eigenlijk niet of Opeth Katatonia al genoemd zijn Heb geen zin alles door te lezen. |
|
deze zijn ook wel wat voor je: Iced Earth In Flames Dark Tranquillity Truth is the mightiest Hammer |
|
quote:Ehm... Katatonia hebben wij het zelfs nog over gehad hier ergens boven. |
|
Dissection, top band. Helaas zit de zanger in de cell voor moord Verder uitstekend melodieus en grunts! Top. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
HELLOWEEN !!!!!!!!! |
|
probeer eens: hollenthon agathodaimon nevermore stratovarius wat doom metal: my dying bride novembers doom cryptal darkness We`re not dead we`ve never lived |
|
Solitude Aeturnus |
|
Ik dacht dat Dissection uit elkaar was?? Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
Er is een metal-encyclopedie op het internet: http://welcome.to/bnrmetal Hier staan vrij veel bands in met een beknopte omschrijving van de band, een overzicht van de cd's die ze uitgebracht hebben en links naar sites over de band. Check hem gewoon eens. Ik heb er zelf al een aantal goede cd's door gevonden (recent: Bal-Sagoth, Dreams of Sanity en Haggard). Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Ik heb ook wel een paar stevige aanraders die het aanraden waard zijn: - Lunar Aurora : Of stargates and Celestial Spheres. Stevige Duitse war black metal, enorm mysterieus, gewoon zalig. - Sengir, alles ervan, : Belgische gothic metal groep die nog zo lang niet bestaat, bekijk eens de site: www.sengirweb.com . - Aes Dana : Baskische folk-black metal. Beli has spoken. Beli Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |