|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: En Joost is ook nog eens een vette producer, check gridlock promo! |
|
quote:Wow cool, wist niet dat hij dat gedaan had! Klinkt te gek ja, en de muziek = |
|
quote: Indeed enne, tenks! |
|
Weer n updateje : Symmetry speelt met Marcel Coenen (thanx man ) als 2e gitarist op Headway. [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 10-02-2005 12:07] |
|
nice nice, ik ben er als het goed is alleen op de zondag er bij I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Ik weer lekker 2 daagjes met hotelletje, tesamen met m'n liefje |
|
Da's een niet onaardig setje muziek dat daar op de planken staat.. denk dat ik daar wel bij ga zijn. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Cool leute! Ff mooi feestje bouwen weer daar |
|
quote: idd, tof dat 'ie ff meedoet!!! |
|
quote: Whooaaa word weer een cool weekend zaadterdag naar Judas Priest en zondag mooi naar headwayfestival symmetry kiek'n mooi man en naar mike poortknooi bij fates warning ben benieuwd nog nie gesehen. |
|
quote: Whahahaha ja same here Judas Triest jah.. (en de mannen van de leesmap? gheghe) Portknooi zuigt. Kan Danny nie invallen? |
|
Onmeunige *KICK* Volgende week al he! WIE O WIE? -mcoenen (op de planken met ons) -mirandarijntje -FRNK -Staalman - [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 25-03-2005 15:27] |
|
Godverdomme wat heb ik een zin in Fates Warning!!!!! En zeker nu Mike meespeelt... *droomt even door* Als John Arch zich nou ook nog onder de tourbus verstopt en even 't podium opkomt *keep's on dreaming* "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Ik helaas niet... |
|
quote:Haha yeah! @ Ascension : je baas weer...? Maar jammer.. |
|
quote: Geen vervoer.. |
|
quote:Waar woon je? Wij komen uit zwolle (gaan alleen zondag), marcel +mier uit sittard (zaterdag heen), en Staalman weet ik niet.. volgens mij wou illusione ook (Eindhoven), DaVinc(geen id), een uit Rotterdam (fusion van metalfanforum).. kunt altijd es rondvragen. |
|
Staalman / Amersfoort "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Ik zal er waarschijnlijk op de zondag zijn, moet alleen ff vervoer terug of overnachting regelen.. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Cool Martijn!! Tot dan dan hopelijk |
|
heb er zin in, vooral de zondag |
|
Damn, morgen. Echt zin gewoon!!! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Nou ff nieuwe snaartjes en die kant maar es op |
|
Zoals ik ook al op de nieuwspagina van headway had gepleurt staan de foto's van zaterdag al online op http://www.basementonline.nl ik ben best wel behoorlijk te gaar van de zondag om die van zondag er nu ook op te gaan zetten. ik wens u allen genoeg geduld toe metalfoto's @ http://www.basementonline.nl |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |