|
Auteur: |
|
|
Kreeg laatst bij aankoop van een stapel cassettes een tape van LTS ertussen. Het is underground Franse celtische muziek, met een stevig randje. Voor de liefhebbers ervan, moet het zeker eens uitgeprobeerd worden! Ik heb even een nummertje van de tape geript, die hier te vinden is: Le rire des vivants Meer mensen bekend met deze band? Ik gok op niemand, maar ik ben benieuwd! Luister, en spuw uw gal! [Dit bericht is gewijzigd door ouwe op 21-01-2005 19:38] |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Rensykdom op 21-01-2005 19:39] |
|
try again! |
|
Zo heet de tape? |
|
Ow, ik dacht dat het om een nieuwe genreaanduiding ging, haha. In dat geval word ik helemaal oud (en dement) . Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
boeiend commetaar allemaal... kom op mensen.. |
|
Waarom is dit nou Celtic-core? is het een gabber drum op de achtergrond? ik eigenlijk bijna Cruachan.... maar tis wel ok. jammer van de kut kwaliteit |
|
lezen is ook erg moeilijk? de tape heet celtic core, niet het genre. slechte kwaliteit komt door een rip van een tape waarmee ik nog niet erg thuis ben. |
|
oh kutnaam dan |
|
[rensyk]klinkt wel geinig, sampletje is wel beetje eentonig.[/rensyk] "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
cruachan zonder vocalc. Zou eventueel wel gaaf kunnen zijn, maar dit nummer klinkt totaal niet alsof het af is. Life doesn't get much better than this! |
|
Je moet ook eigenlijk de hele tape horen, dit is inderdaad te kort. Zal eens kijken of ik na hte weekend meer online krijg. |
Index / Muziek algemeen |