|
Auteur: |
|
|
Arminivs (death) Carceri (brute death) Infinite Dawn (gothic metal) Last Breath Denied (metalcore) Vuist (death / thrash) Entree: €5 Aanvang 20:00 |
|
|
|
Carceri! |
|
quote: LOL, ik dacht al, is een bandje uit Delft [edit]Who even cares, Sjaak...[/edit] [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 28-01-2005 1:18] |
|
Canceri klinkt als een zwakzinnige tributeband voor de uitstekende band Cancer. Cancer maakte twee geniale oldschool deathmetalalbums, genaamd To The Gory End en Death Shall Rise. Daarna nam deze band de merkwaardige keuze om commerciele deathmetal te gaan maken, ontzettende standaarddeathmetalellende. Nochtans heeft deze band met bijvoorbeeld het nummer C.F.C. (Cancer Fucking Cancer) menig puur deathmetalhard dikker laten betumoren, want goeie muziek maken konden ze. Maar goed, ik ben benieuwd welke invloeden Canceri uitdraagt. |
|
Ze maken er geen geheim van dat ze Suffocation nogal vet vinden, hehe. Ze spelen zelfs een cover van ze, "Katatonia". |
|
quote: Alles wat uit delft komt zuigt, en ik doe dat het best natuurlijk |
|
Gewoon komen mensen! |
|
heej nico ouwe secteleider van me... wel op tijd komen (als je komt) want wij spelen waarschijnlijk als eerste! (20.00) |
|
Hmm, hier wil ik best naartoe eigenlijk. |
|
Dan moet je dat doen, Olivier. |
Index / Concerten |