IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Sneeuwstorm Produkties Vorige pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-01-2005 21:36 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2005 21:35 schreef attila_de_hun het volgende:
het wordt me hier potverdikkeme wel erg moeilijk gemaakt om niet mensen keihard uit te gaan lachen.
Waarom niet?

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 23-01-2005 21:36 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2005 21:36 schreef Jenje het volgende:
Waarom niet?
Je moet mensen in hun waarde laten.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 23-01-2005 21:37 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2005 21:36 schreef kwelgeest het volgende:
Je moet mensen in hun waarde laten.

Als ze doen alsof ze meer waard zijn dan 2 cent moet je ze daar topch aan herinneren?

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 23-01-2005 21:40 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2005 21:36 schreef Jenje het volgende:
Waarom niet?

ja, kijk, je weet wel; beleefd blijven, blablabla, idd iemand in zijn/haar waard laten etc etc. maar als ik zo een armzalige stel blekkies zie, dan worden alle tolerantiegrenzen flink aangesproken.

AntiAllah
Usericon van AntiAllah
Posted 23-01-2005 21:40 by AntiAllah Wijzig reactieProfiel van AntiAllahQuote dit bericht

3 cent is wel genoeg

attila_de_hun
Posted 23-01-2005 21:41 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2005 21:40 schreef AntiAllah het volgende:
3 cent is wel genoeg

ben je al lid van maroc.nl???

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 23-01-2005 21:42 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2005 21:40 schreef attila_de_hun het volgende:
ja, kijk, je weet wel; beleefd blijven, blablabla, idd iemand in zijn/haar waard laten etc etc. maar als ik zo een armzalige stel blekkies zie, dan worden alle tolerantiegrenzen flink aangesproken.
*tik op den vingers*. Christenen kunnen geen blekkie zijn. Als iets een contradictio in terminis is..

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 23-01-2005 21:43 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

ROFL

AntiAllah
Usericon van AntiAllah
Posted 23-01-2005 21:43 by AntiAllah Wijzig reactieProfiel van AntiAllahQuote dit bericht

Moet me nog aanmelden hehehe

Meltdown
Holengraver
Usericon van Meltdown
Posted 23-01-2005 22:00 by Meltdown Wijzig reactieProfiel van MeltdownQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2005 21:35 schreef attila_de_hun het volgende:
het wordt me hier potverdikkeme wel erg moeilijk gemaakt om niet mensen keihard uit te gaan lachen.

Dan heb je de leukste nog niet gezien:

Het valt natuurlijk te verwachten, maar wat komt daar een kansloos tuig op af zeg.
Of zoals de Raggende Manne zeggen: driemaal daags een nekschot.

Jullie zijn allemaal negers!

webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 23-01-2005 22:07 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Hahaha, wat een ellende, geweldig.

Oud Vuil.

attila_de_hun
Posted 23-01-2005 22:14 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2005 21:42 schreef kwelgeest het volgende:
*tik op den vingers*. Christenen kunnen geen blekkie zijn. Als iets een contradictio in terminis is..

christelijke blackies, zijn dat "Crackies" of zo iets???

Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 23-01-2005 22:15 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

Nee, Bible-ies

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com