|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
deze discussie is voor een deel al gevoerd in topic http://www.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=964&page=1 ook het sataan/satansist veschil komt daar naarboven en ik raad mensen die dat topic nog niet hebben gelezen dat alsnog te doen. Ik ben het namelijk met die sataan / satanist theorie nog steeds niet eens. maar die discussie is dus al gevoerd. |
|
nope, ik aanbid nix en niemand. Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Zeker dat geloof van la vey. het moge duidelijk zijn dat ik dus ook geen sata(a)n(ist) ben. Ik heb me er wel in verdiept maar dat is meer omdat ik niet onwetend naar teksten wil luisteren die over satanisme gaan. |
|
quote: Wie? Nah...waarom zou ik? Als ik doodga en er zou zoiets bestaan als de Hel, dan kijken we dan wel verder. Tot die tij nemen we nog een en kan Satan en doodvallen... Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic |
|
tuurlijk altijd ik heb net in de magnetron een kip geofferd. fuck the christ and fuck Anton Lavey : (Lading smileys weggehaald) [Dit bericht is gewijzigd door SheRa op 07-01-2002 20:31] |
|
quote: Kon je er niet meer kwijt?? (Smileys weggehaald) [Dit bericht is gewijzigd door SheRa op 07-01-2002 20:32] |
|
schijnbaar Je moeder. |
|
kword een beetje ziek van zoveel smilies 8 is al meer dan genoeg |
|
eentje is wel lief Je moeder. |
|
No fokking way! ik aanbid mijn zoon en lief de 2 mensen voor wie ik naar de 'hel' op en neer zou lopen god en duivel bestaan alleen in de mens zelf Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Satan heerst man! Die kerel heeft nu zeker een paar honderd posts! Wat zou ZwareMetalen zijn zonder Satan?! God hates us all ! God hates us all ! |
|
quote: |
|
quote: vervloekt jij Godverdommen.. |
|
quote: Ben jij niet Satan himself?? We`re not dead we`ve never lived |
|
quote: Nee. Ik bén Satan. Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic |
|
quote:Dat kan niet want dat ben ik al. |
|
quote: Wou je erom wedden? Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic |
|
ik merk hier dat de meeste niet echt stanies zijn. jammer ben ik een van de weinige. al zo lang ik me kan herinneren haatik het christendom en voel ik me aangetrokken tot het duister. deze gevoelens onplooiden veeel later pas in het aanbidden van satan. toch vraag ik me af of er meer mensen zijn die dit soort gevoelens al hun hele leven bij zich dragen (ik ongeveer sinds m'n 4e of 5e levens jaar) |
|
quote: ik ben satanic.. maar meer en deel anti christ.. ik doe wel eens met wat vrienden met kaarsen enzo satan aanbidden, glaasjedraien ook, maar er komt nooit een geest Godverdommen.. |
|
ik aanbid satan ook met kaarsen en shit maar ik kom hier gee mensen tegen die het waaardig zijn samen met mij een ritueel ofzo te doen, hiermee bedoel ik te zeggen dat de satanisten die ik ken het volgens mij niet echt zijn en ik wil niet met mensen die het voor de gein of niet echt uit hun zelf doen mijn god aanbidden |
|
quote: mwa ik ben niet zo een monkeyass dat ik het in me 1tje ga doen.. maarja ik moet al 1 uur per dag me stembanden trainen Godverdommen.. |
|
ik doe t ook niet met regelmaat, ik eer satan ook door de manier dat ik over 'm praat en bepaalde tekeningen die ik maak |
|
Satan? Nee. Volgaarne verbrand ik de Heilige Hoer om haar as te verspreiden over het dode lichaam van bABY jESUS cHRISTUS; Satan is hierin slechts metafoor. Ik neem terug wat ooit van ons was en stam af van een ouder geslacht dan het Hebreeuwse. De Eénogige maakt zich manifest in mijn blasfemie, en om mijn nek hangt Mjöllnir. |
|
Om mijn nek ook. Als een soort "heathen dignity" |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |