|
Auteur: |
|
|
Ze is inderdaad een verdomd goeie zangeres maar niet zo goed als de andere in de poll ... |
|
Paul heeft al gestemd van dit IP dus ik kan niet meer stemmen, anders had ik wel op haar gestemd, of op Anneke, die vind ik ook wel erg goed... |
|
ik vind alle dames in de poll erg goed zingen, maar persoonlijk vind ik Vibeke (van Tristania) het beste.....vooral live! I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
quote: Niet om pietluttig te zijn, maar HOE zingt ze??? Maar Tarja is voor mij toch net de beste, ik moet toegeven, groot is het verschil niet. Zal wel aan de muziek van NightWish liggen ..... |
|
quote: dat hoor je vrijdag wel! Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
ik bedoel dus: LEES DIE ZIN VAN JOUW EENS NA!!!!! |
|
leg uit! Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Ah, nu begrijp ik wat je bedoeld... heb beetje probleem met Nederlands praten! Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
mja... die poll veranderd verdomd snel moet ik zeggen (en mijn favoriete staat met een straatlengte voorsprong bovenaan ) Maar ik moet wel zeggen dat ik het zielig voor Anneke vind dat ze zo laag staat... |
|
quote:Vind je het gek ... op het messageboard van After Forever staat een oproep om even vooral op Floor te stemmen. |
|
Tja... dat kan zo eens gebeuren... Al wordt Zware Metalen goed gelezen door ook de bandleden van After Forever.... Within Temptation en The Gathering laten ZM links liggen... AF doet er tenminste wat aan.... |
|
Zeg Judge waarom staan We the Gods eigenlijk niet op Dynamo...zou toch leuk zijn |
|
Nou dat zou wel heel snel zijn.... Volgende week vrijdag (de 13de) is ons eerste optreden pas dus dan komt Dynamo wel een beetje snel denk ik.... Daarnaast heeft After Forever al vele CD's meer dan ons verkocht + ze hebben er keihard voor gewerkt en ze verdienen het gewoon om er te staan...... |
|
Woh ik heb die poll nie gezien maar als ik het zo lees hiero dan tiert de bad taste weeligh onder den menschen die dat ding hebben ingehoerd.. Die griet van Nightwish beter dan DE f*cking Anneke van G. en de zwangeres van Lacuna Coil ??? No way !!! |
|
Over smaak valt niet te twisten zegt men... |
|
juist... [poging om deze discussie weer wat leven in te blazen] Iemand Sharon al gehoord op Avantasia van Tobias Sammet? [/poging om deze discussie weer wat leven in te blazen] Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
echt stoer: afgelopen maandag hadden wij ons eerste optredentje. Je weet wel, die in de muziekweek op de studentenvereniging. We hadden dezelfde pa-man als After Forever :-) En die vondt ons zeer stoer, en wij kunnen dus bij hem (zijn werkgever dan) zeeeeer goedkoop een demo opnemen als we wat meer nummers hebben!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
He Bint Hoe ging het optreden dan ?? vertel vertel |
|
Je kan nog steeds de poll bekijken ... alleen niet meer stemmen. http://www.zwaremetalen.com/poll.php?id=90 |
Index / Heavy Metal |