IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Administration Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : junior members geen topics starten Vorige pagina
SQT
Usericon van SQT
Posted 07-07-2003 22:48 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

Ik ben meer voor openen van topics na een bepaalde tijd, bijv een maand. De 'junior member'-status heeft een beetje belachelijke newbie binnen een half uurtje weggewerkt, en wordt hij/zij gebanned, dan kan hij/zij zo weer beginnen met posten d.m.v. het aanmaken van een nieuwe account. Je leert in die maand het hoe en wat van het forum waarschijnlijk goed genoeg om normale topics te kunnen openen.


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 07-07-2003 22:49 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

zeg SQT, was jij toevallig ook op Project Warfare?


SQT
Usericon van SQT
Posted 07-07-2003 22:50 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

neen, alas


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 07-07-2003 22:51 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

ah, dan was er iemand die erg op jou leek.


SQT
Usericon van SQT
Posted 07-07-2003 22:52 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

Er zijn meer losers op de wereld..
Nu weer on topic, we lijken wel een stel newbies

[Dit bericht is gewijzigd door SQT op 07-07-2003 22:53]


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 07-07-2003 22:54 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

junior members zijn stom, ze mogen eigenlijk helemaal nix


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 07-07-2003 22:54 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

laat junior members gewoon topics starten. dan kan je tenminsten nog lachen hier.


eukaryoot
high fidelity
Usericon van eukaryoot
Posted 08-07-2003 0:37 by eukaryoot Wijzig reactieProfiel van eukaryootQuote dit bericht

Als je verbied om newbies topics te starten, dan snijden we ons zelf in de vingers .
Elke topic, al is hij gemaakt door een newbie, kan een potentiele goede topic worden.


grrr


Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 08-07-2003 0:43 by Blackjack Wijzig reactieProfiel van BlackjackQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2003 0:37 schreef eukaryoot het volgende:
Als je verbied om newbies topics te starten, dan snijden we ons zelf in de vingers .
Elke topic, al is hij gemaakt door een newbie, kan een potentiele goede topic worden.




Heb je wel gelijk in. Anders heb je altijd Slotje nog.


Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic


eukaryoot
high fidelity
Usericon van eukaryoot
Posted 08-07-2003 0:51 by eukaryoot Wijzig reactieProfiel van eukaryootQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2003 0:43 schreef Blackjack het volgende:
Heb je wel gelijk in. Anders heb je altijd Slotje nog.


precies, je kan beter paar slechte topics sluiten met de benefit dat er goede ontstaan daarnaast. Dan dat er "niks" ontstaat.


grrr


Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 08-07-2003 0:55 by Blackjack Wijzig reactieProfiel van BlackjackQuote dit bericht

Kun je anders de gesloten topics (die dus echt geen fuck voorstellen) niet helemaal deleten trouwens, in plaats van alleen maar af te sluiten?


Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 08-07-2003 1:16 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 7 juli 2003 22:48 schreef SQT het volgende:
Ik ben meer voor openen van topics na een bepaalde tijd, bijv een maand. De 'junior member'-status heeft een beetje belachelijke newbie binnen een half uurtje weggewerkt, en wordt hij/zij gebanned, dan kan hij/zij zo weer beginnen met posten d.m.v. het aanmaken van een nieuwe account. Je leert in die maand het hoe en wat van het forum waarschijnlijk goed genoeg om normale topics te kunnen openen.


dat laatste betwijfel ik...


Je moeder.


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 08-07-2003 9:57 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2003 0:37 schreef eukaryoot het volgende:
Als je verbied om newbies topics te starten, dan snijden we ons zelf in de vingers .
Elke topic, al is hij gemaakt door een newbie, kan een potentiele goede topic worden.



Daar komt het steeds op neer ja. Who keeps on kicking this topic?

En sommige gesloten topics wórden ook compleet verwijderd. Gesloten lultopics bijvoorbeeld.


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 08-07-2003 11:28 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Het vervelende van newbee topics is vaak dat de newbee in questie of 1) te lui is om te zoeken of 2)de help niet gelezen heeft.

En wat ik helemaal storend vind is gvd ( niet alleen bij newbee's maar goed wil het wel kwijt) is de verkrachting van de Nederlandse taal.


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


SQT
Usericon van SQT
Posted 08-07-2003 14:06 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:
Op 8 juli 2003 1:16 schreef karnivoor het volgende:
dat laatste betwijfel ik...

Slechter dan nu kan het in veel gevallen niet worden..

Maar om er even op terug te komen, je gaat er niet dood aan als je (newbies) geen topics kun starten en ook niet als (members) een zogenoemd 'goed' topic niet is gekomen, immers: wat niet weet wat niet deert.
En misschien is een maand wel een iewat lange periode, maar het gaat maar even om het idee.


Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 08-07-2003 14:09 by Blackjack Wijzig reactieProfiel van BlackjackQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2003 11:28 schreef Vampie het volgende:
Het vervelende van newbee topics is vaak dat de newbee in questie of 1) te lui is om te zoeken of 2)de help niet gelezen heeft.

En wat ik helemaal storend vind is gvd ( niet alleen bij newbee's maar goed wil het wel kwijt) is de verkrachting van de Nederlandse taal.



Sluit ik me helemaal bij aan. Ik vind t klote lezen als je niet eens goed kunt spellen.

Off-topic:
Oh ja Vampie: ik ga de weddenschap aan (wazigheid). waarom hebben ze trouwens dat topic gesloten?


Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 08-07-2003 14:10 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2003 14:09 schreef Blackjack het volgende:
Sluit ik me helemaal bij aan. Ik vind t klote lezen als je niet eens goed kunt spellen.

Off-topic:
Oh ja Vampie: ik ga de weddenschap aan (wazigheid). waarom hebben ze trouwens dat topic gesloten?


Dat moet je mij niet vragen..ik ben geen mod...weddenschap...sure..voeg me maar toe op msn babyschaapje@hetemeel.com


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Administration Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen