|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Nog meer liefhebbers van deze, inmiddels al meer dan 25 jaar actieve, Hollandse zanger? "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
was dat niet die artsen zonder grenzen man ofzo? |
|
In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote:Dat was Arjan Erkel ofzo. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
leeft Arrie Ribbens nog dan? carcasstrid |
|
Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
hahahahahahahahaha nee, natuurlijk niet. en George Baker is ook kut. En alles wat maar neigt naar die duffe Volendamse palingsound. |
|
Wie is die man met die baard en dat vreselijke pak? Whatever, maar eng is hij wel, die Ribbemans. Die zijn trouwens aardig goed verstopt onder dat extra laagje vet. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: zou ook Vader Abraham kunnen zijn die heeft ook een baard en is nimmer gesignaleerd zonder een vreselijk pak. |
|
Deze baard is veel gaver. Wllem Duyn, ons helaasch ontvallen van deez sterfelijke wereld. Oud Vuil. |
|
quote: Suck my piss |
|
quote: Juist, eindelijk eens iemand die het begrijpt "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
Tering... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Bij Hoevelaken..... Bazzio Attacks!!! |
|
Jeps. De beste nummers van Arie vind ik toch wel "Doedelzak", "Akketdoe", "Brabantse Nachten" en natuurlijk "Polonaise Hollandaise". "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
Polonaise Hollandaise is buiten een van mijn favoriete nummers, ook een favoriet wat betreft de hoes: "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
Ribbie Arens [Dit bericht is gewijzigd door innerlogicmarty op 25-01-2005 14:04] |
|
ist weer zover ghoellian |
|
quote: Nee. De enige Nederlandse zanger die heerscht is Herman Berkien [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 25-01-2005 15:12] |
|
Nee. Vergeet Grad Damen ook niet. "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
Vrat Darmen [Dit bericht is gewijzigd door Matthijz Filth op 25-01-2005 15:20] http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
Ziet er lekker uit |
|
quote: links of rechts af Bang that head that doesn't bang! |
|
waarom zit ik hier naar een opengeplukte slang te kijken Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
hmmmm die trad vorig jaar nog op bij mij om de hoek... geef mij maar deze man: Eddy Wally dus. naar wiens optreden ik incidenteel ga met carnaval [Dit bericht is gewijzigd door kleine Micha Banaan op 25-01-2005 15:59] And my marlboro light |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |