|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
ik ken hem niet ben hem nu aan het checken |
|
uhm...nope! Star Wars is wel kickuh! MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!! |
|
jaaaaa, farscape heerscht! De dvd's zijn alleen fucking duur Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
dan moet je het ook bij video's houden he! dan heb je dat probleem niet... MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!! |
|
Ouders willen waarschijnlijk nieuws kijken en sinds m'n TV 't begeven heeft... |
|
typhus ik haat 'to be continued' Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Iemand enig id welke uit welk season deze aflevering was? Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Ik vind Farscape de minste van alle "huidige" SF-series. Heads I win, tails you lose |
|
Ik heb pasgeleden de eerste box seizoen 1 (2 dvd's; 4 afleveringen, andere boxen 5 afleveringen) gekocht bij www.play.com en gisteren box 3 besteld aldaar. Voor 18 pond (geen verzendkosten!!!), ca. 63 piek (itt de 110 piek bij de FRS). En ik vind ze echt geweldig! Helaas niet op de Ned. tv te zien (komt het nu nog op de BBC, zie het nl. al een tijdje niet meer staan in de programmering). Bring The People Together |
|
VOlgens mij ia aanstaande donderdagde eerste aflevering van season 3?!? Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
ik ken "far(t)scape" helaas niet. Vroeger keek ik wel altijd naar "babylon five". echter die debiele commerciele hoeren hebben besloten midden in een seizoen met de serie te stoppen. Maar gelukkig loopt Voyager weer. |
|
quote: die debiele commerciëlen moeten een keer op hun flikker krijgen... Dat doen ze namelijk wel vaker: midden in het seizoen met een serie stoppen... If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
Farscape... pfff... *gaap*... Als BBC commercieel was hadden ze'm van mij midden in het seizoen mogen afkappen... Babylon 5 daarentegen niet. That is not dead, which can eternal lie, yet with strange aeons, even death may die - H.P. Lovecraft |
|
ennuh.... [Dit bericht is gemodereerd door Lord Morgoth op 05-02-2002 22:11] Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
Seizoen 3 is net afgelopen met een to be continued. Gelukkig zeggen ze dat er nog wel een 4e en een 5e seizoen aankomt want Farscape is echt een SF serie. Hier een goeie link. http://www.farscapeworld.com/main.shtml Never delight in the death of your enemy before you know who will be the successor. |
|
Tja, wat kan ik er nog aan toevoegen? Van de SF-series die momenteel op TV zijn is Farscape veruit de beste. Heel erg originele plots en de personages zijn heel goed uitgewerkt en overtuigend. Het is misschien even wennen aan de hele situatie waar ze in zitten, maar verder is het echt geniaal. En Babylon 5 was denk ik inderdaad wel beter. Daar was het helemaal zo dat het plot perfect uitgedacht was voor vijf seizoenen (afgezien van de noodoplossing die ze hebben toegepast omdat ze niet wisten of ze nog een vijfde seizoen gingen krijgen). Jammer dat de laatste acht afleveringen gewoon niet uitgezonden zijn... heb de allerlaatste aflevering wel op DivX;-)... Gewoonweg geweldig. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Ik heb afgelopen tijd alle boxen van seizoen 1 van FarScape gekocht op DVD (besteld bij http://www.play.com waar ze een heel stuk goedkoper zijn dan in Nederland in de winkel, zeker de helft goedkopeer, en je betaald geen verzendkosten!) en heb nu de eerste 2 boxen (9 afleveringen) van seizoen 2. En echt, de serie wordt steeds beter! Die Rygel ("sparky!!") vind ik zo super, zijn humor! Geweldig! Ik vraag mij werkelijk af waarom deze sf-serie niet op een Nederlandse tv-zender uitgezonden wordt! Op een normaal tijdstip, zoals de eerste 7 seizoenen van The X-files bijvoorbeeld. Bring The People Together |
|
Farscape regeert!!!!! Alleen jammer het zijn de zoveelste soort verzonnen aliens die omgaan met een verloren human.... Kom nou eens op met een sci-fi over alien bacterien ofzo... Into and out to you name it |
|
BTW (offtopic) ik zag net ook iemand een opmerking maken over Babylon 5. DAT HEERSCHT HELEMAAl http://members.lycos.co.uk/spaceprojects/space-films/enemyunknown.jpg [Dit bericht is gewijzigd door Steffie beffie op 27-08-2002 16:43] Into and out to you name it |
|
Geef mij maar Star Trek, maar dan wel de oude met natuurlijk: Sticking feathers up your butt doesn't make you a chicken |
|
omg... farscape= heb in ongeveer een maand(iets meer) bijna alle afleveringen van farscape geript tot aflevering 4x04 (als iemand 4x05 heeft... ik hou me aanbevolen ) is idd de beste sf serie van et moment, de humor alleen al maakt de serie 10x zo goed als bvb star trek. My madness, my sadness |
|
mail me maar even Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
cool ik heb alleen geen ruil materiaal...kleine hd :S My madness, my sadness |
|
Chiana!!!!!! Bring The People Together |
|
aeryn sun(claudia black) vind ik persoonlijker wat aangenamer om naarte kijken (L.M u heeft mail btw) My madness, my sadness |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |