|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Als je het geluid synchroon wilt laten lopen van .avi bestanden; weet iemand hoe je dat doet en vooral met welk programma? thanks alvast.... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Met Vdub. Bazzio Attacks!!! |
|
ik gebruik dvd-lab pro werkt ook zeer goed voor ontwerpen dan [Dit bericht is gewijzigd door Markam op 04-07-2005 11:38] |
|
Ik heb sinds kort Pinnacle Studio, maar heb er aardig wat problemen mee. Ik ben oude Video8 bandjes aan het omzetten en op DVD aan het branden, maar dat gaat niet helemaal naar wens. Ik heb een harde schijf van 80 GB, met ongeveer 20 GB vrij. Is die 20 gig te weinig? |
|
quote: adobe encore schijnt erg goed te werken gebruik zelf dvd studio pro/motion/aftereffects/final cut pro/livetype in protools kan je ook video inladen en afstemmen op je beeld, heb dat toevallig vrijdag gedaan en ging erg handig In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Heb sinds kort een nieuwe pc met dvd brander dual layer en hardware ervoor voor aansluiting van een videorecorder. Binnenkort maar eens aan de slag. Dat moet dus wel lukken adhv de links in dit topic. Heehoo 15 jaar Judgement Day live op een DVD. |
|
quote: Weet je ook hoe? Ik snap er nl niet bepaald veel van. quote: Cool thanks! Ik ben nu op zoek naar deze programma's. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Daar ben ik nu ook mee bezig. Tenminste, de camcorder is aangesloten. Maar die pinnacle kan ik niet vinden. Zijn hier nog andere progjes voor? |
|
quote: Beetje laat, maar heel simpel; ga in het menu naar Audio, Interleaving dan een positieve of negatieve waarde invullen bij Audio skew correction. Bazzio Attacks!!! |
|
*schop* |
|
Me vader zet de laatste tijd veel oude videobanden, opgenomen van Rockpalast, op DVD. Zal een keer kijken welk programma hij gebruikt om de menu's te maken. |
|
quote: Vraag dan gelijk naar het programma, waarmee hij de beelden van de video naar de pc omzet, dat lijkt me hetzelfde progje als voor een camcorder. |
|
quote: Hij gebruikt voor bijde Studio 8 van Pinnacle. Hij zegt net dat ze ook al Studio 9 hebben. |
|
quote: Ok, dan. Bedankt. Ik was al op zoek naar dat programma, valt niet mee. |
|
quote: Hij zei dat het erg duur is, hoe hij er aan is gekomen weet ik niet. |
|
quote: Hehehe. |
|
Dat proggie heb ik dus ook. Zat in de doos bij een stuk hardware waarmee je digital 8 bandjes naar je PC kan versturen. Dazzle heet dat apparaat. |
|
quote: Ahum, torrent! (check mail ) Adobe Premier is ook aan te raden, maar een stuk moeilijker om als beginner in te komen. [Dit bericht is gewijzigd door bazzio op 06-09-2005 7:00] Bazzio Attacks!!! |
|
Ik ben beginner, ik check de link. Thanks, Bazzio! |
|
quote: Met pinnacle had ik een boel gedonder, met nero vision is het heel simpel, blijkt. Maarre, weet imand een progje om dvd inserts (kaftje, zeg maar) te maken? “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Ow, dat zit in nero... Volgende probleem, ik heb een mpg van 4.9 gig, dus te groot. Met wat voor progje kan ik dat veranderen dat het wel past? Met nero kan ik alleen dvd's verkleinen, geen mpg's. Of ik doe iets fout. Ik heb ook TPMGencplus gebruikt, zag ik ergens op het net staan. Maar dan krijg ik een audio en een video file, das ook niet de bedoeling. Iemand? [Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 10-04-2007 20:49] “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Mediacoder is een fijne proggie Wim, het is open source dus helemaal graties. Het is meteen ook een bereproggie, super! Ik gebruik hem eigenlijk alleen om ondertitels in mijn mpgs te bakken maar hij kan ook wat jij wilt. Enige nadeel van het programma is dat het zo verschrikkelijk veel opties heeft Maar wel makkelijk te bedienen, dat wel.. Leve Open Source! Link: http://mediacoder.sourceforge.net/ Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ok dan, gelijk even checken! Thanx! “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Makkelijk? Godver, wat ingewikkeld... Edit. Maar proberen met pinnacle. Duurt laaaaaangggg.... [Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 10-04-2007 22:13] “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |