|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Kwam Goatmolestör ook niet in bladel langs? |
|
ja Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Gaaf, alleen jammer dat bandjes kijken in mukkes niet echt ideaal is, maar wellicht wel aanwezig , hoeveel euro gaat 't kosten BTW? [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 25-01-2005 16:15] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Probeer zeker aanwezig te zijn spelfout weggehaald... |
|
aanwezig! Bang that head that doesn't bang! |
|
AANWEZIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
Wat is de support act??? Lugubre!!! Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
quote: Hehe, zou jij ook niet naar Carpathian Forest vorige week?? Kan me niet herinneren je gezien te hebben hehe... [Dit bericht is gewijzigd door varanus op 25-01-2005 21:14] spelfout weggehaald... |
|
Niet aanwezig i.v.m. vakantie . . . . . . . . . ? |
|
Goatmolestör .... *proest* Welcome to the Atrocity Exhibition |
|
Ik zat er nog aan te denken om voor op de flyer er gewoon Goat Molestoer van te maken, puntjes op de 'o' vallen slecht uit meestal. |
|
Je leest dan al snel Goat MolestHOER. |
|
denk wel even aanwezig met mijn geliefde Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
g'woon ff ter aanvulling en om compleet te zijn. blabla. Black Metal Special F L U I S T E R W O U D _ & _ G O A T M O L E S T O R 11 februari 2005 Café Mukkes Grotehoogstraat 26, Leeuwarden entree 5,- http://www.noordkabaal.nl choose metal! www.noordkabaal.nl |
|
Ben jammer genoeg niet aanwezig ivm vakantie. . . . . . . . . . ? |
|
en wie is de support act Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
ja, dat is Support Act |
|
Wie ist krieg ! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
support = Temple Of Eternity. . . choose metal! www.noordkabaal.nl |
|
Hahahaha. Sorrie hoor, maar dat is wel een heel belachelijke support voor op deze avond. |
|
I know Wietze... xnapput ook niet helemaal, zeker gezien TOE net in mukkes heeft gestaan. Ahwel, mark en marcel wilden het graag choose metal! www.noordkabaal.nl |
|
Striid ook? Dan pak ik hem vanavond zijn duitse vodka fles af. |
|
yeah, and shove it up his white ass! choose metal! www.noordkabaal.nl |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |