|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Eigenlijk heb ik nog geen enkel slecht optreden van HOF gezien, ze knalden allemaal even hard. Maar t was idd weer een heftig feestje Op naar Den Bosch [Dit bericht is gewijzigd door verlepte theedoek op 17-11-2007 11:56] www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Ik vrees van ook... Verslavende band! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
zekers te weten www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Is je HOF elpee nog heel gebeleven? Of is het een verlepte theedoek geworden? |
|
Die is gelukkig heelhuids meegekomen en staat veilig en wel bij de andere 3 www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Cool! Wat voor kleur vinyl heeft ie? (Nee, ik ben niet nieuwsgierig) Ik heb Surrounded by thieves op rood vinyl. |
|
quote: groen, blessed is oranje en surrounded bij mij ook rood en de 1ste is wel een rerelease(die met 7") maar die is gewoon zwart. www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Woensdag 11 juni!! High on Fire in Tivoli de Helling www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Vanoamp zin an www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
+1 "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Hmm fuck, zou;k ook wel heen willen .. maar geen tijd |
|
quote: Zoiets zei je de laatste 3 keer dat ze in NL speelden ook al ghegheghe www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Druk leven |
|
Auw in mijn schouders en nek... Maar donders wat was dit een puik concertje. Black Tide was niet mijn kopje thee, en paste qua muziek ook totaal niet bij High On Fire. High On Fire roste echt alles plat! Wat een intense band! En goedkope merch, dus ook maar shirtje gekocht. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Was inderdaad weer een heerschend optreden van HoF, zoals eigenlijk altijd. Alleen jammer dat ze death is this communion speelden, gaaf nummer maar haalt de vaart uit het optreden vind ik. Voor de rest www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Dat was juist HET nummer van de avond!!!! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
High on Fire was weer heel vet ja. Favotracks waren voor mij Turk en Waste of Tiamat. Maar goed, alles beukte als de ziekte. Heerlijk! |
|
Ik had kippevel bij Rumors of War en het aansluitende stuk. Heerlijk www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Ook een fantastische overgang inderdaad. De hele set vond ik geweldig. Zoiezo lachen dat Matt meteen wilde beginnen met Fury Whip en daarmee het intro in de vorm van Sons of Thunder vergat |
|
NP: Death Is This Communion Gaaf! Duidelijke Relapse stempel erop maar lekkere muziek |
|
quote: ??? ze maakten deze muziek al voordat ze bij Relapse kwamen www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote:Niet te wakker he avondmens |
|
quote: Hahahaha, kan het nog wakkerder maken, ze maakten deze muziek voordat ze High On Fire waren. Check Sleep maar eens. www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Zal ik zeker eens checken Ik bedoelde met mijn opmerking voornamelijk dat het me niks verbaast dat uitgerekend Relapse deze band getekend heeft. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |