|
Auteur: |
|
|
Ambient post-hardcore band, liefhebbers van bands als Neurosis en Cult of Luna zullen deze band zeer waarderen! (althans dat denk ik) Hun laatste plaat Chronoclast is een topper! http://www.audiostreet.net/artist.aspx?artistid=1149 [Dit bericht is gewijzigd door Chimaira op 26-01-2005 14:30] |
|
Goede band, zeker. Review op http://www.aversionline.com was ook zeer positief en dat zegt doorgaans wel wat... no text supplied |
|
Zeer vette band! Een van de meest geniale concept albums die ik ken. Zij moeten maar eens in de goudvishal komen spelen |
|
goede band, ze vallen alleen een beetje in herhaling en de riffs zijn af en toe een beetje goedkoop.... die vorige plaat, weet even niet meer hoe die heet, vind ik beter... is een stuk harder en lomper. can't spel CRAP without RAP!!! |
|
*verkeerde band, dit is niet Burning Inside!) [Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 01-12-2005 13:07] |
|
quote: Nee, vind ik ook. Ze missen gewoon nog wat en/of hebben gewoon het niveau niet. Desalniettemin een goeie plaat. |
|
De gig van gisteren was gaaf! Buried Inside speelde weer schandalig kort (alweer 40 minuten), met een leuk voorprogramma. Rise&fall was erg sterk bezig, en ze hadden een Sunn 0))) amp? Wazigheid. Anyway, ik heb me prima vermaakt! Alleen kan Buried Inside die 'drama act' wel achterwegen laten, dat is zó jaren negentig! |
|
snel Ephel Duath gaan luisteren! Is wel wat afwisselender... |
|
hmm ik zie de link tussen Buried Inside en Ephel Duath totaal niet eigenlijk S_I_B. Verklaar je nader. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
ik eigenlijk ook niet het valt wel in hetzelfde hoekje in het genre dat geen naam heeft...postrock-metal? Pelican/Callisto/ISIS/Neurosis/Mastodon(?)...alleen dan wat drukker |
|
ik moet er serieus aan wennen, het maniakale geschreeuw... maar muzikaal zeer goed! fan signature |
|
ik vind het eerder een soort crust dbeat maar dan wat langzamer zo nu en dan maar wel erg fijn idd! al tijdje fan van deze band hoop dat ik ze binnekort es ga bezichtigen! |
|
nieuwe plaat laat wel erg lang op zich wachten..... |
|
Holy shit, mijn oude inlognaam Toch wel gereageerd dus, ik wacht ook nog steeds op die nieuwe plaat, word wel eens tijd! te gekke band verder! |
|
Split up???? Eén van mijn kennismakingen met de sludge/post-hardcore en nog steeds één van de favorieten |
|
wut "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
Index / Heavy Metal |