|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Dark Suns, waarschijnlijk nog niet bekend hier, maar een zeer goede band. Ze hebben net via het Prophecy label hun tweede CD "Existence" uitgebracht en aan de hand daarvan vind ik ze wel een topic waard. Goede tip voor liefhebbers van Anathema, Riverside, Dream Theater en misschien zelfs Opeth. website: http://www.darksuns.de mp3: The Euphoric Sense mijn review: Dark Suns - Existence (even op NL vlaggetje klikken voor Nederlandse tekst) no text supplied |
|
Idd, goede band... maarja wat wil je met de zanger/gitarist/songwriter/wat niet? van disillusion... www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Rutger komt binnekort met een echt goede review en interview |
|
we'll see www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
quote: Vaag, daar hoor je helemaal niets meer van terug... ze zijn sowieso behoorlijk veranderd. no text supplied |
|
Existence draait nu zijn rondjes hier.... lekker schijffie. I Find That I Am Not There... |
|
tering, dit is de rustige versie van Disillusion! prcahtige composities zeg! I Find That I Am Not There... |
|
quote: Below Dark Illusion schijnt een demo te zijn (of eigen beheer-cd of zo, zo goed ben ik nu ook weer niet geïnformeerd). Hun debuutalbum heet namelijk Swanlike. Die heb ik ff gedownload en het klinkt in ieder geval niet slecht. Doet me wel heel erg aan Opeth denken, dat wel. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: 'k heb het idee dat Disillusion veel "dynamischer" is.. of heb ik dat verkeerd? www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
quote: De disillusion melodie lijnen zitten erin, zelfde opbouw, maar wel erg rustig, soms jazzy, gewoon erg goed, niet te vergelijken met Swanlike.... I Find That I Am Not There... |
|
ben benieuwd! www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
review in de Aardschok gezien? wat ontzettend nietszeggend zeg... no text supplied |
|
Tja, de Aardschok hé. |
|
Ik heb Existence ondertussen een stuk of 3x kunnen beluisteren maar het is een knap lastig album. Het blijft zo 1-2-3 nog niet echt hangen. Hopelijk groeit dat na nog wat meer luisterbeurten. Bij nummers als The Euphoric sense, Patterns of oblivion en One endless childish day weet ik dat wel zeker maar bij een paar andere nummers, waaronder A slumbering portrait en Anemone weet ik het zo net nog niet. Die kabbelen me nog net iets te kalmpjes voort. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ik heb 'm dit weekend 6x in zijn geheel gedraaid en ik ben zwaar onder de indruk. Het is de schaduwzijde van Pain Of Salvations The Perfect element pt1. Van voor tot achter genieten. Top album! |
|
JAHA 20 April: DArk Suns & Pain of Salvation Boerderij, zoetermeer ik ben van de partij! 22 April: Dark Suns & Pain of Salvation Plato, helmond hier ben ik niet www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
quote: ik zag het net al op hun site staan, nadat ik was getipt. Mijn beste muzikale ontdekking van de afgelopen tijd in het voorprogramma van mijn alltime favo band. |
|
quote: 20 april wil ik er zeker bij zijn! no text supplied |
|
Vrijdag 22 april PAIN OF SALVATION entree 17 € doors open 20.00 uur support act info : CASUAL SILENCE huh? |
|
Dit had ik vanmorgen ook al in het Pain Of Salvation Live 2005-topic gepost, maar nog maar een keertje dan: Na een email gestuurd te hebben over dit opmerkelijke feit, kreeg ik als antwoord dat ze me bij Plato ook niet verder konden helpen helaas. Maar aangezien op de websites van zowel Pain Of Salvation en Dark Suns staat aangegeven dat Dark Suns meegaat, zal Dark Suns er volgens mij gewoon bij zijn. Casual Silence zal misschien een lokale supportband zijn? Verder heb ik Existence sinds een week, en wat een prachtig stukje werk! Ik was erg onder de indruk van deze plaat. Ik ga er dan ook absoluut bij zijn in Helmond! |
|
Ik heb hem nu ook.. Zitten hele goede stukken op maar ik moet hem nog wat vaker luisteren voor ik er meer over kan zeggen Zang had wel wat harder gemogen trouwens www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
quote: Christoph van Prophecy Productions is ook van mening dat Dark Suns het voorprogramma is, dus zal wel goed zitten. no text supplied |
|
quote: Mooi. Ik ben aanwezig in Helmond in elk geval! |
|
ook op de prophecy site staat het, en op de dark suns preliminary site. dus ze zijn aanwezig samen met Pain Of Salvation. Kzit nu trouwens weer eens SWANLIKE te luisteren. Ook een heerlijk schijffie trouwens!!!! I Find That I Am Not There... |
|
Existence krijgt een zeer slechte review op Vampire magazine. Ik vraag me echt af wanneer ze die Felix gaan ontslaan en iemand met verstand van muziek aan gaan nemen. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |