|
Auteur: |
|
|
Zaterdag 19 Februari 2005 Metalbattle Voorronde Friesland: Putrid Remnants (Death Metal - www.putridremnants.com) Enraged (Death Metal - www.enraged.nl) Dimæon (Prog. Doom - www.dimaeon.com) Chain (Speed Metal - www.chain-metal.nl) Very special guest: Toiletation In welke volgorde de bands zullen spelen is pas op de avond zelf bekend. Entree: 5 euro Aanvang: 20:30 Gloppe te Leeuwarden [Dit bericht is gewijzigd door Deathwish op 03-02-2005 18:40] |
|
vette flyer ! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Dimæon is echt een gave band! |
|
Link even geupdate van de flyer. Nog niet veel reacties verder hé, |
|
Fiest 't gek? Emiel, wat was ook alweer die smehrkant? |
|
nou nee, maar is leuk avondje Gloppe metal You can shove it up your nose, you can shove it up your ass, but in the end it will always be a mess |
|
Dat de friezen het niet vergeten he... |
|
EDIT: Kijk eens aan nog in het verkeerde topic ook hehe excuus... [Dit bericht is gewijzigd door trol op 15-02-2005 21:41] |
|
Er zal aan het einde van de avond nog een surprise act komen spelen, zeer leuke naam en zeker niet te missen! |
|
quote: SLAYER!!! Mekker |
|
hehe. Wim Van Bil Band? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
We zeggen niets, men moet maar gewoon komen. Overigens speelt Toiletation ook nog gewoon. Dus in totaal 6 bands..... ...dat wordt een lange nacht. |
|
mja, wordt gezellig, ben aanwezig Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Mooie drukte wordt het. |
|
Komt op tijd, we beginnen stipt om 20:30 vanwege de extra band. |
|
En, hoe vond men de bands? |
|
Dimaeon heeft gewonnen, terecht. Chain de publieks prijs (veel aanhang mee ofzo?), heb ik echter niet veel van meegekregen, Enraged was wel strak en Putrid Ook alleen is dat een 12309182093 in 1 dozijn band wel een strakke drummer, jammer dat er sprake was van een zieke vaste PA man en een jammere vervanger (veel problemen met het geluid soms ronduit kutgeluid, en uitval van boxen etc..) , suprise act 'Greyline' was echter het energiekst en had het hardste geluid, vreemd... Toiletatoin was lang niet zo leuk als vorig jaar... verder wel een geslaagde avond Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Fijn dat je Dimaeon het best vond. Ik vond persoonlijk Enraged het best, ook omdat hun muziek goed in elkaar steekt. Idd jammer van die uitvallende PA set. Binne (PR) is inderdaad een zeer goede drummer! (Al liet ie wel z'n stokje vallen ) |
|
su te horen hef ik niet suveel mist . Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Woei!!!!!! ff Ferdinand Feliciteren! |
|
quote: Minne bedoel je. En wie is Embodiment of fire, peter? |
|
quote: Jawel jong, mooie volle gloppe altijd gezellig jah. |
|
quote: Sorry, ik kan niet typen. EoF--> Bassist Dimaeon En 't was idd gezellig in De Gloppe [Dit bericht is gewijzigd door Embodiment of Fire op 22-02-2005 10:38] |
|
Aah, dan valt het mee. Ik dacht iemand van The Embodiment, die zingt namelijk ook in Enraged... |
|
Die vind ik wel goed! In ieder geval in Enraged! |
Index / Concerten |