|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
hejjjj irmin heeft een nieuwe cd het gaat om een debuutje genaamd "battle of time" hier kun je een nummer beluisteren http://members.home.nl/hbpost/ ben benieuwd wat jullie ervan vinden ! hail |
|
Goeie drummer! Oud Vuil. |
|
bekende van je ? |
|
sorry was niet bedoelt als een lullige opmerking inderdaad een goede drummer we zijn blij met hem .... thankz in ieder geval voor je reactie !! |
|
quote: Hier sluit ik me bij aan; de figuurtjes die hij uit het koperwerk haalt klinken erg goed en halen de eentonigheid uit het gehak. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ah klinkt wel aardig ok |
|
Ik vind het echt een saai en ongeïnspireerd nummer anders... qua compositie de saaiheid ten top (die tempowisseling na het eerste snelle stuk... pfff ), als het nou nog bruut was, OKAY, maar dat is het niet. Jammer. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
klinkt goed !!!! beetje oude desaster stijl |
|
best wel een ontiegelijk saai nummer , maar goed grappig verder Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Heerscht! Goede drummer, goede zang Signature |
|
jep HAIL Frank Maar eh.. wanneer spelen jullie es in de buurt? (met buurt bedoel ik twente) Heb jullie goddomme nog nooit live kunnen aanschouwen, en dat wordt wel es tijd... Greetz |
|
Irmin speelt op de metal battle voorronde in atak als ik het me goed herinner. |
|
dat is inderdaad correct ... 19 feb in de atak enschede .... |
|
Er staat er nog 1 online http://members.home.nl/fschilperoort/sound/sceptre.mp3 luistert en huivert! |
|
Frank leer es drummen man! Hahaa VET nummer Als die demo nou es uitkwam.. Thenext(metal)battleofIRMINfinallymarchesontotherulersoftime |
|
heel vet! Signature |
|
Net de cd binnen gekregen. Strak gespeelde muziek. Hulde aan de drummer idd. Aanradertje om aan te schaffen dit. |
|
quote:Thanx Had em al gekocht (+DVD) op de Metal Battle in Arnheim (en onbewust met Maiden Michiel van gitaarnet geluld ) Strakke shit ja. [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 12-05-2005 17:42] |
|
|
|
Cd+dvd?! *verbaasde smiley* |
|
inderdaad geen geld !! |
|
quote: Heej, heb je weer dvd's? dat wordt handel de 28e! |
|
Cimmerii, dat was een stuk vetter Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: helemaal mee eens!! SALT IN YOUR WOUNDS!! |
|
quote: ook een stuk onstrakker en simpeler |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |