IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Total Demise / Led Astray @ Popfront Zwolle 29/1 Vorige pagina
AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 09-02-2005 23:27 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2005 23:15 schreef H-K het volgende:
Mja, een beetje meer reclame maken zou geen ramp zijn. Ik vergeet vaak op de site te kijken en verder zie ik maar amper ergens een poster hangen ofzo (rock-inn/docter zou toch iig wel moeten)

Als je een topic wil laten verwijderen moet je gewoon even een mod mailen of het in het klachtentopic posten.

Ik zal kijken wat ik daar aan kan doen. Ik kan wel even checken wie er verantwoordelijk is voor het verspeiden van de posters.
En dankje, nu kan mijn mislukte topic weg en kan ik een goede neerzetten..

"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 11-02-2005 19:01 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2005 23:01 schreef AngelOfDeath het volgende:
Reclame maken voor Popfront in algemene zin behoort niet tot mijn primaire doelen.

Ik heb niets te maken met de posters. Waarover ik van mening ben dat die slecht en laat worden verspreid. Bovendien zijn ze regelmatig voorzien van belachelijke typfouten. [recent voorbeeld = Led Away]

Ik heb geen invloed op hoevaak en wanneer er metal neergezet mag worden. Ik kan hooguit slijmen bij het bestuur. De data worden voor mij bepaald. Jammer maar helaas.

Het enige wat ik doe is metalbandjes boeken.
Demo's komen maar zelden in mijn handen terecht. Die liggen meestal een jaar op het kantoor te rotten. Daarom staat op de popfrontsite een link naar "programmering metal". Bands die mij benaderen kunnen een demo opsturen naar mijn thuisadres, zodat ze zeker weten beluisterd worden.

De search gebruiken? Daar was ik inmiddels wel achter. Ik moest ook het ook leren. Bovendien haalt de search niet alles tevoorschijn.

Jij boekt nu de metal bandjes? Wat doen Tony en Jaap-Jan nu nog dan?

AngelOfDeath
Posted 11-02-2005 19:27 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 11 februari 2005 19:01 schreef MindlessMayo het volgende:
Jij boekt nu de metal bandjes? Wat doen Tony en Jaap-Jan nu nog dan?

Inderdaad, ik boek de metalbandjes. Tony ondersteunt mij met de bandopvang en Jaap-Jan zit namens de activiteiten-commissie in het bestuur. Metal is dus mijn ding. Met Jaap-Jan moet ik dus ruzie maken of we een groter bedrag over hebben voor een toffere band. Dus als je nog bands weet... Laat ze mij mailen via "programmering metal" op de website van popfront.

"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 11-02-2005 19:32 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 11 februari 2005 19:27 schreef AngelOfDeath het volgende:
Inderdaad, ik boek de metalbandjes. Tony ondersteunt mij met de bandopvang en Jaap-Jan zit namens de activiteiten-commissie in het bestuur. Metal is dus mijn ding. Met Jaap-Jan moet ik dus ruzie maken of we een groter bedrag over hebben voor een toffere band. Dus als je nog bands weet... Laat ze mij mailen via "programmering metal" op de website van popfront.

Tsja ik begin daar maar even niet meer aan, tijdje bandjes naar popfront laten mailen die constant niks meer terug horen van jullie.

AngelOfDeath
Posted 11-02-2005 19:49 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 11 februari 2005 19:32 schreef MindlessMayo het volgende:
Tsja ik begin daar maar even niet meer aan, tijdje bandjes naar popfront laten mailen die constant niks meer terug horen van jullie.

Deze keer hoeven de bandjes niet naar Popfront te mailen, maar naar mij persoonlijk. Reactie is gegarandeerd, wanneer het niet gaat om tientallen bands.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 11-02-2005 20:10 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

edit

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 12-02-2005 4:30]

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com