|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Benefiet voor Azië in Simplon Groningen, deze bands zullen spelen: Orphanage Altar Nemesea The Wounded Deadhead Seraphique zondag 6 februari 15:30 - 23:00 www.groverpop.nl waar: Grote (beneden) Zaal + Café prijs: € 5 |
|
Leuke bands maar dat Azie gemurmel hangt me de strot uit. |
|
Zal wel rustig zijn, want de 4e is dit in de Vera: What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Mogen de Tsunami warriors of death ook komen optreden? |
|
er mist een band op die flayer.. Suck my piss |
|
quote: +katafalk. Inderdaad. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote:Ze kunnen beter benefieten gaan houden voor alle goede doelen die nu ineens geen cent meer te besteden hebben omdat iedereen aan azie geeft. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote:Ik heb dan ook demonstratief wat geld aan 't WNF gedoneerd 'voor de slachtoffers van alle andere rampen'. Enneh... WTF zijn 'Metals'? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Leuke bands, jammer dat het een pokke eind weg is. |
|
quote: Van de opbrengsten worden een gros nu-metalfans naar Azie verscheept. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Geen Siberië ? Suck my piss |
|
quote: waar heb je dat vandaan? ik denk niet dat de andere fondsen er onder geleden hebben, voor azie is gewoon teveel geld vrijgemaakt. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Onzin. Andere goede doelen hebben er daadwerkelijk onder "geleden" aka minder geld binnen gekregen. Daarbij: hulporganisaties hebben laatstelijk bekend gemaakt geen geld meer voor Azie te storten omdat men genoeg heeft. Welcome to the Atrocity Exhibition |
|
dat hele : Benefiet voor Azië komt me echt me strot uit! geef die centen dan aan Afrika ofzo , daar sterven elke dag duizende mensen door de honger (mede dankzij ons ) Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
tja.. tis gewoon evolutie... die mensen kunnen niet meer overleven... Dikke fakking pech! De dino's hadden ook pech... |
|
de vikingen ook Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
SHUT UP I TELL YOU! SHUT UP! |
|
Oh vet, daar ben ik denk ik wel bij. |
|
quote: Is het waar dat het WNF instemde met het doodknuppelen van zeehondjes? Anders zeg ik mijn abonnement op en geef ik het geld aan de apen. En met apen bedoel ik niet die mensen in Azië. |
|
quote:Ach ja... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Jij ook ja? |
|
quote:Moet die fokking verkoudheid wel overzijn, anders gaat mn hoofd springen denk ik. *schnirf* What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Niet zeiken, bier drinken godverdomme. Beterschap. |
|
quote: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:Mooi gesproken Mij hangt dat hele Azie gezeur trouwens ook de keel uit nu. Dit is een echt overkill de laatste tijd Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |