|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Nee ik ben al even niet meer in de Boerderij geweest, dus heb Riverside en Knight Area allebei niet gezien. Twee hele fijne bands, dat wel. Op je knie en pijp voor genade! |
|
Knight Area speelt 13 mei in totalmusic in schiedam... gaan hier nog mensen heen? zou het wel doen!! samen met for absent friends. dat vind ik dan weer wat minder maargoed yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
10 dec: Kino & support 11 dec: Dutch Genesis Convention 13 dec: Uriah Heep 17 dec: Mostly Autumn X-MASS show 22 dec: Opeth & Burst 7 jan: Obituary, Maroon & Samael 25 jan: Pallas + Proto Kaw ft. Kerry Livgren (Kansas) 2 feb: Kamelot 15 feb: Wishbone Ash 16 feb: Stream of Passion ft Ayreon 26 feb: H (Steve Hogarth solo) 3 maart After Forever 13 apr: Joe Bonamassa Band 16 apr: Allan Holdsworth Group 11 jun: John Waite |
|
Ik zag dat Vince neill (/ Motley Crue) op 7 dec.in de boederij staat. Gaan daar nog mensen heen, of hebben mensen ervaring met een liveshow van hem? Op de site staat dat hij veel MC hits zal gaan spelen. |
|
Ik ben de laatste tijd toevallig regelmatig in die toko omdat er heimelijk best leuke dingen spelen (Alanah Myles, Dana Fuchs, Thin Lizy) maar die poster van die man.... Ehh nee ik zal er dus niet zijn nee. Wel een mooie locatie verder. Zeker sinds de randstadrail toppie te doen. Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |