|
Auteur: |
|
|
20 Feb. Lucky in Rijssen: Massive Assault, Warchitect & Burning Hatred Aanvang 16.00 Entree 5 euro, voor leden 4 euro |
|
Burning Hatred... What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Pracht naam |
|
quote: Ah gossie, voel je je geintimideerd? Ik ben wel benieuwd naar Burning Hatred met onze eigen forumlid. Hup blondi! [Dit bericht is gewijzigd door Nix op 01-02-2005 15:13] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Wie spelen daarin dan? |
|
quote: Aaah, een bandje zonder draagkracht! [Dit bericht is gewijzigd door Rutan op 01-02-2005 15:09] What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Buried_alive [Dit bericht is gewijzigd door Nix op 01-02-2005 15:13] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: A-ha ... maar waarom dan zo;n cheap ass naam? [edit: zo blij? muts!] [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 01-02-2005 15:16] |
|
I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: |
|
quote: Hahaha, dat is het Death Kristjan logo! Ohnee, toch niet What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: |
|
quote: Beetje zoeken op het net, wat ervoor plakken en klaar!! quote: Als wij het eerder geweten hadden, hadden we wat anders gezocht. Het laatste woord heeft wel een beetje een rare nasmaak!! |
|
Warchitect de rest ken ik niet,dikke progmetal met een dikke Sea of red cd. |
|
Aanwezig! Als fotografe van Burning Hatred Wil het eerste optreden uiteraard niet missen! Alvast succes kerels ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: *kick* Bedankt!!! |
|
quote: Het was erg gezellig! Warchitect niet gezien, schijnt wel goed geweest te zijn. Massive Assault speelde erg strak, en de presentatie van de kerels was erg goed! En dan.. Burning Hatred. Ondanks het feit dat de heren muzikanten zelf niet geheel tevreden waren over hun eerste optreden, vond het publiek het zichtbaar erg gaaf. Toen de setlist afgelopen was, schreeuwde de hele zaal dan ook om een toegift, wat de enige cover van de avond werd: Roswell 47. Ik vond het optreden voor een eerste optreden lang niet gek, de muziek van Burning Hatred is vrij technische death metal dat goed in het gehoor ligt. 1 april hun volgende optreden, en wel in ´Flashback´ te Vriezenveen. ..."Hate can only create more hate"... |
|
Precies! Alleen vond ik Warchitect niet erg boeiend. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Vanavond een stukje Burning Hatred in de oefenruimte mogen beluisteren, en al misten er een aantal muzikanten; dat belooft veel goeds voor het optreden op 1 april heren! ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Dan gaan we er met vol gas tegen aan!! Nog bedankt voor de foto's!!! Valt mij nog niet zo tegen (afgezien van de "levenloze" figuren). Neem je dan nog weer foto's??? |
|
[quote]Op 21 februari 2005 15:01 schreef Immortella het volgende: Burning Hatred is vrij technische death metal dat goed in het gehoor ligt. Werd ook eens tijd dat er een echte technische deathmetalband uit de buurt komt |
|
quote: Dat je er ´levenloos´ bij staat, heb je aan jezelf te danken Blij dat ze niet zo tegenvallen, mij vielen ze namelijk na de foto´s van Baggerfest en Grave/GD wel tegen. En als ik er bij kan zijn 1 april (waar ik wel van uit ga, maar dan zal ik wat moeten ruilen op ´t werk) dan ga ik zeker foto´s maken ja.. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote:Net zo technisch als Diareetkever? |
|
quote: ?????? Helemaal niet technisch!!!! |
Index / Concerten |