IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : PA bediener gevraagd in omgeving Leeuwarden (26 Februari)
Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 01-02-2005 16:03 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Op 26 Februari vindt er in cafe Mukkes een concertje met een drietal lokale rockbandjes plaats. Daarvoor is een PA man gewenst.

Enige vertrouwen met PA apparaten gewenst maar je heoft geen expert te zijn. Ik ou het wellicht doen maar ik kan dat weekend niet.

Voor meer info meel mij.

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

ratton
Usericon van ratton
Posted 02-02-2005 8:34 by ratton Wijzig reactieProfiel van rattonQuote dit berichthttp://www.st-hetpodium.nl

ben blij dat ik dan niet hoef te spelen.

You can shove it up your nose, you can shove it up your ass, but in the end it will always be a mess

Orion
Usericon van Orion
Posted 02-02-2005 12:08 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

quote:
Op 1 februari 2005 16:03 schreef Chelman het volgende:
Op 26 Februari vindt er in cafe Mukkes een concertje met een drietal lokale rockbandjes plaats. Daarvoor is een PA man gewenst.

Enige vertrouwen met PA apparaten gewenst maar je heoft geen expert te zijn. Ik ou het wellicht doen maar ik kan dat weekend niet.

Voor meer info meel mij.

kan op zich wel even kijken aangezien ik een opleiding licht&geluidstechniek doe.
maar ik weet niet of ik kan en vervoer terug is ook een probleem woon neit echt in de buurt

Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 02-02-2005 12:09 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2005 12:08 schreef Orion het volgende:
kan op zich wel even kijken aangezien ik een opleiding licht&geluidstechniek doe.
maar ik weet niet of ik kan en vervoer terug is ook een probleem woon neit echt in de buurt

Ik weet dat een van die kerels in ieder geval terug moet naar Dokkum en een andere naar Drachten.

Kijk maar even.

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com