|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Zou het niet wat leuker zijn om dan ook wat meer ZEEUWSE metalbands neer te zetten . Polluted, Hatred en Burial zijn naar mijn weten niet benadert... What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Rutan, niemand zit te wachten op onoriginele deathmetalbands die overal te zien zijn. Exclusieve topbands uit topgenre's gaan hier hun best doen. Maar waar het mij om gaat, ik hoorde geruchten over een NS staking, op vrijdag. Iemand meer info? Ik verhang mezelf als het zo is. |
|
Hallo Rutan en Coen V., Voor Ragnarock heb ik buitenlandse bands benaderd, maar alle Nederlandse bands hebben zichzelf aangeboden. Dus wat mij betreft zijn de door jou genoemde bands welkom om eens wat van zich te laten horen. Ja, er is een staking op vrijdag - ik kijk nog wat ik kan regelen qua vervoer. Zaterdag en zondag zijn er werkzaamheden aan het spoor tussen Bergen op Zoom en Goes. Er worden dan bussen ingezet en ik ga proberen te regelen dat die een stop maken bij Ragnarock. Dat zou betekenen dat je - ondanks het werk aan het spoor - juist eerder op het festivalterrein bent, omdat je er rechtstreeks afgezet wordt. |
|
quote: "Support your local scene" zit er dus niet meer bij. Nja, ik stuur wel een aanmeldingsformulier in voor bovenstaande bands voor volgend jaar. Toch blijf ik het raar vinden dat de echte Zeeuwse bands gewoon genegeerd worden... What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Wat een gezeik weer; Nederland wordt overspoeld met death, black en gothic concerten. Niets mis mee, maar nu is er eindelijk een heavy metal concert en nu begint men nog te zeiken ook. "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
quote: Als er nou ook wat meer power metal concerten zouden zijn |
|
Hmm, van die staking baal ik wel heel erg. Juist omdat ik enkel vrijdag wilde gaan. Eens kijken wat ik daar op ga verzinnen. |
|
quote: Normaal gesproken had je hier kunnen blijven meuren, maar ik ben dat weekend niet in Goes What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Ik ga er zo eens een kijkje nemen, en voor de mensen die er Zaterdag & Zondag zijn bij extreme dorst kom is een kijkje nemen (na 17.00) in de bar van het naast gelegen hotel dan kunt u mijn afschuwelijke tronie aanschouwen |
|
Hehe, gisteren was op het journaal dat ze dit festival willen verbieden. De christelijke partijen natuurlijk weer te janken... spelfout weggehaald... |
|
Haha... Dargull aan de telefoon. Schijnt met welgeteld 53 mensen (waaronder nog medewerkers) toch niet zo'n daverend succes te zijn. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Tering, dat kan je wel stellen. Wel zuur, ook precies die treinstaking. Anders was ik er wel geweest. |
|
quote: Waarom verbaast me dat toch niet. De zeeuwse eilanden zijn natuurlijk het bolwerk van de zwarte kousen. J-P Balkellende komt ervandaan. Dat zegt genoeg, dunkt me. Des te meer reden om dit festival door te laten gaan. [Dit bericht is gewijzigd door Jezebel op 17-06-2005 20:30] |
|
quote: Eilanden? Hier... eh dat was voor 1953 hoor... Anyways had vandaag Death SS aan de bar hangen (werk in het hotel naast het festival). En naar ik begreep waren er vandaag bij het muziek gedeelte op z'n best zo'n 100 a 125 betaalende bezoekers... Lijkt me een gevalletje eerste en gelijk ook de laatste keer. Begreep van Mr. Stone (josh heet ie volgens mij) De regelneef van Demon, dat zij in ieder geval "not amused" waren met de organisatie. |
|
Jammer van het lage aantal bezoekers, maar ik heb het alsnog erg naar mn zin gehad. De meeste bands speelden alsof er toch duizenden mensen stonden in plaats van de 150 die er stonden, en vooral vrijdag was het geluid erg goed. Ik twijfel er trouwens niet aan dat de organisatie veel had kunnen veranderen aan het aantal bezoekers. Die staking en het feit dat het in Zeeland werd gehouden heeft denk ik voor VEEL afvallers gezorgd.. als je zag wat er allemaal was geregeld, de grote ruimte, taps, die stage, binnenhal etc. Festival op zich had echt wel die 2000 mensen aangekund! Anyway, prima festival! Jammer dat er uiteindelijk zo weinig interesse is voor dit soort bands. |
|
Foto's kan je nu vinden op http://www.stagedive.org Alleen jammer dat m'n batterij plots op was bij Death SS... |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |