|
Auteur: |
|
|
kent iemand deze brute death-metal band ze komen volgens mij uit nederland en heetten eerst bodybag dl-tip: xavier No meat is sweater |
|
Ja en of ik ze ken! Vet!! Ik hoop dat ze snel met nieuw materiaal komen. De eerste CD vind ik namelijk super. Die cover van "Venus" is ook uitermate geslaagd te noemen. |
|
die hebben toch zo'n leuke cd waarin hun gezicht doorloopt in hun benen (voor mensen die niet weten waar ik het over heb gaat dit denk ik heel leip klinken ) Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Nooit van gehoord. weer wat om optezoeken. |
|
Ik ken ze niet. Nog niet in ieder geval. Dead things grow from deep inside... |
|
quote: Dat haalt de vaart er inderdaad wel wat uit, maar ik vind al die dingen tussendoor ook wel humoristisch. Die CD zou overigens eerst ook een mini-cd moeten worden. |
|
ken ze niet, maar ik zal eens luisteren "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Je kan hun CD bij displeased (wat ook meteen hun platenmaatschppij is) voor vijf piek bestellen!!! Black Metal ist krieg :-) |
|
Die CD is ook de enige CD die verder zal verschijnen. De heren hebben een nieuwe band en als ik het goed heb heten ze nu LLE (Love, Lust and Extacy). Ze hebben hun haar afgeknipt en doen nix meer ten aanzien van extreme deathmetal. That's all I know. Ten tijde van hun Bodybag dagen heb ik hun demo gefinancierd. |
|
[quote]Op 28 november 2001 15:00 schreef Der_Pim het volgende: Die CD is ook de enige CD die verder zal verschijnen. De heren hebben een nieuwe band en als ik het goed heb heten ze nu LLE (Love, Lust and Extacy). Ze hebben hun haar afgeknipt en doen nix meer ten aanzien van extreme deathmetal. That's all I know. quote] MIETJES!!! |
|
de naam bodybag zegt me meer idd Je moeder. |
|
quote:Da's Knohrkator (of hoe je dat ook schrijft) |
|
quote: ow... Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
Index / Heavy Metal |