|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Wow! Jammer dat het zover weg is, maar ik ga zeker proberen bij 1 van de 2 aanwezig te zijn Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
11 april ookal naar Porcupine tree... gave maand! |
|
De officiele support zijn niemand minder dan DARK SUNS. GENIAAL!!! ben momenteel helemaal weg van die band! |
|
Vrijdag 22 april PAIN OF SALVATION entree 17 € doors open 20.00 uur support act info : CASUAL SILENCE geen Dark Suns? |
|
Na een email gestuurd te hebben over dit opmerkelijke feit, kreeg ik als antwoord dat ze me bij Plato ook niet verder konden helpen helaas. Maar aangezien op de websites van zowel Pain Of Salvation en Dark Suns staat aangegeven dat Dark Suns meegaat, zal Dark Suns er volgens mij gewoon bij zijn. Casual Silence zal misschien een lokale supportband zijn? |
|
hmm dat wordt zoetermeer denk k wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
zit nu be te luisteren ...damn wat een meesterwerk is het toch wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Geweldig album! Ik vermoed trouwens ook dat Dark Suns gewoon mee toert hoor. |
|
Gezocht! Vervoer in de richting Tilburg! Eventueel tegen vergoeding (vanaf helmond) [Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 09-04-2005 19:04] |
|
jaja morge is het zover freedom is a state of mind |
|
Verdomme, dit was echt een fantastisch concert How can I know so many never really knowing anyone? |
|
quote: Cool Details graag? Setlist? Ik ga ze morgen weer eens zien, in Helmond "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
Ashes Differentia Welcome to entrophia+winning a war People passing by Oblivion ocean Spirit of the land + inside Inside out Ashes Falling+the perfect element Of two beginnings ending theme Rope Ends Second Love Animae partus I + vervolg Dea pecunea Iper Impius toegift Animae Partus II Undertow ik vergeet iets... |
|
quote: Thanks voor de info!! En waaah ze hebben echt zo'n beetje al mijn favoriete nummers gespeeld... hopen dat ze dat in Helmond ook doen! "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
dat was echt geweldig. als het goed is is dit de playlist voor zover ik het me kan herinneren Set Used diffidentia Entropia: Winning a war People passing by oblivion ocean One hour by the concrete lake Spirit of the land Inside Inside out Perfect element Ashes Falling Perfect element Remedy lane Of 2 beginings Ending theme Rope ends Second love Be Animae partus Dues nova Dea percuniae Iter impius Undertow Animae partus II het was echt geweldig [Dit bericht is gewijzigd door Idioglossia op 21-04-2005 12:56] freedom is a state of mind |
|
Oke de mijne zat vol taalfouten (bij de BE nummers) |
|
Oeh, als ik dit zo lees heb ik verdomd veel zin in morgenavond! |
|
De dag ervoor in Essen hebben ze ook nog ! (forward) gespeeld, deze hebben wij in Zoetermeer jammergenoeg moeten missen. Hopenlijk gaat dit morgen in Helmond wel lukken, met een beetje geluk komen ze dan wel boven de speeltijd van 2,5 uur uit. Die 2,5 uur was de langste set die ik ooit van ze gezien heb en dat was in 2000 in Amerika op PPusa 1. Met Helmond erbij komt de teller op 12. Wat blijft die Daniel toch een geweldige zanger, zeer zeker live! |
|
Alleen die geluidsman mogen ze van mij publiekelijk doodknuppelen, dat je zo'n band zo'n kanker geluid kan bezorgen. Het eerste deel van de set waren de gitaren nauwelijks tot niet te horen. Staan die gasten super uit hun dak te gaan, hoor je er niks van!! Verder geweldig optreden, en ook Dark Suns was zwaar geniaal. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
waarom mis ik dat ook allemaal wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: echt he, stelletje gekken. Vooral de eerste 2 a 3 nummers waren gewoon onacceptabel. Hierna werd het redelijk en er gingen aardig wat nummers overheen voordat het echt goed geluid was. Voor de rest maakt toch de band veel goed. freedom is a state of mind |
|
Ik vond ze weer geweldig!! En erg blij met de setlist, eigenlijk al mijn favorietjes zijn gespeeld [behalve 'Rope Ends'] en ik vond de sfeer goed. Blijft een super band, dat PoS, en ze stralen gewoon iets heel energieks en positiefs uit op het podium imho... en lijken me sympathieke gasten. Edit: en Dark Suns vond ik zeker ook gaaf alleen die toetsenist vond ik nogal een prutser [Dit bericht is gewijzigd door Devilicious Pem op 24-04-2005 22:39] "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
Ik krijg net een mail van Prophecy productions dat Pain of Salvation in september weer in de buurt zal zijn en wel samen met Dark Suns. 2 Benelux data staan erbij nl: 6 september in Verviers B 9 september in Rijssen NL Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Op 2 oktober staan ze ook bij ons als headliner op ProgPower in Sjiwa, Baarlo. Tesamen met een boel andere te gekke bands www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Het vorige concert vond ik(ondanks de negatieve review van LoM) wel een nieuwe waard! Daarom ben ik van plan naar Rijssen te gaan Hopelijk kunnen een van mn neven die in het nabijgelegen Hengelo/Enschede wonen me erna ophalen ivm de slechte terugkeer via OV. quote: die gasten hebben er echt zin in 4 keer in NL in 1 jaar in kleine, intieme zaaltjes optreden En dat betekent bij PoS dus een goed contact met het publiek [Dit bericht is gewijzigd door Pantalaimon op 08-08-2005 23:29] How can I know so many never really knowing anyone? |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |