|
Auteur: |
|
|
Pfft.. laat maar, dit klinkt zo ongelooflijk gevoelloos.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
download anders enkele midifiles, die kan je dan uitpluizen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Goed plan.. moet effe doorkrijgen hoe die drums opgebouwd zijn, maar ga het wel via m'n synth doen, dat klinkt een stuk beter. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
of gewoon fruityloops weggooien en daarna een goed programma installeren Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: DFHS moet geweldig zijn, maar daar wacht ik nog een maandje of twee mee, gezien de kosten. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
In fruity loops kan je geloof ik ook eigen samples gebruiken. Met goede drumsamples kan je het geheel al een stuk overtuigender laten klinken Signature |
|
Fruity Loops is leuk, maar gooi alsteblieft die eigen tonen eruit, die zijn voor trancefreakjes, gewoon je eigen samples... |
|
Zijn er programma's om muziek mee te maken die nog eenvoudiger zijn? Ik wil eigenlijk alleen even snel cashen met mijn JoJoJoost & Bruldozer Bram hiphop-project, maar wil (nog) niet bezig met de meer geavanceerde programma's. |
|
Check 'mario paint' |
|
Ah, daar heb ik geniale video's van gezien op internet! Dankjewel, ik ga even op zoek! |
|
quote: HammerHead is een luek drumprogramma, nouja die is wel erg simpel. Leafdrums of beatcraft acoustica zijn wel stukken relaxter om mee te werken maar k kreeg er geen goede cracks voor. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
|
|
haha tof, klinkt wel leuk ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Inderdaad! Bedankt, ik ben al aan het knutselen! [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 07-12-2008 20:20] |
Index / Muziek algemeen |