IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : 25-02 Zwaremetalen Presenteert: Bolthorn, Imbolc + Support Vorige pagina
Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 25-02-2005 17:44 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Ik twijfel of ik vanavond ga. Ben nog aan het bijkomen van griep en heb een heel werk weekend voor de boeg. maar als ik de energie vind ben ik er vanavond bij

Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 03-03-2005 22:11 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

Even wat vragen over morgen.

quote:
Op 8 februari 2005 12:09 schreef arrebar het volgende:
4 maart - Willemeen, Arnhem
23:00-23:45 Bolthorn
22:00-22:40 Septuagint

Is dit de speeltijd? Omdat op de willemeen site staat dat het om 20.30 opengaat.
En ook staat daar dat het gratis is, klopt ook?

Alvast bedankt.

Fritzie
Usericon van Fritzie
Posted 03-03-2005 23:30 by Fritzie Wijzig reactieProfiel van FritzieQuote dit bericht

In Leiden was het gratis. En het was kut.

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 04-03-2005 9:32 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

heb alleen eens tukje van Bolthorn meegekregen in de little devil, maar ben na de eerste tonen alweer naar achteren gevlucht om bier te drinken, want het geluid was zo kanker hard, je kon er niets van maken!

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com