![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
Omdat we van die fijne bandjes hebben zijn Next Waste Dimension en It Lives uitverkoren om op Plugwinter Pop te spelen. Verder nog lokaal gespuis als: Artic, Lawlessness en D-Connectie, maar die kennen jullie vast allemaal al wel. Zoals de titel al zegt is het op 18 februari in het Burgerweeshuis te Deventer. Open: 20:30 uur Aanvang: 21:00 uur Toegang: € 3,00 Meer info op http://www.burgerweeshuis.nl en http://www.nextwastedimension.com ![]() |
|
Wegens de gigantische stormvloed aan reacties... *schop* ![]() |
|
veuls te ver www.error-band.tk - Melodic Death Metal ![]() |
|
helaas, dan ben ik in Groningen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Ja NWD schopt kont!! Helaarsch kan ik ook niet ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Wees gerust, in oktober zijn ze waarschijnlijk ook weer in Zwolle te bezichtigen, misschien wel samen met de Theuvenets en Balk Power Metal (Balk Power zelf is ook gesignaleerd op ZM) ![]() "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" ![]() |
|
Ah, leuk ! ![]() Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke ![]() |
|
quote: Topic stond al een tijdje ![]() Zwolle (lees: Popfront) staat genoteerd voor na de zomer. Duurt nog even, maar het is niet anders ![]() quote: Het poduim van het BWH staat altijd garant voor veel ruimte, dus dat wordt weer werken om de leegte niet te laten opvallen ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door niles op 16-02-2005 23:12] ![]() |
|
quote: Ow nee ik bedoel het publiek toen we hier samen in Zwolle speelden. Dat stond zo stil terwijl je muziek wel flink aanspoort tot near-spastische fysieke uitingen ![]() Iig veel ple(b)(z)ier morgen dude! grtz ![]() |
|
quote: Ach so! We gaan weer proberen de voetjes van de vloer te krijgen. Ik zal morgen wel het goede voorbeeld geven ![]() ![]() |
|
Heuj hoe laat spelen jullie eigenlijk? Ik zag als laatste, en de laatste trein gaat om 0:22u naar Zwolle.. kan ik jullie dan nog zien denk je? Want volgens mij kan ik toch wel komen dan.. weet niet meer wat ik had. Dus schijt. hehe. ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 18-02-2005 11:49] ![]() |
|
Dit ga ik ondanks de geringe afstand toch moeten missen, sowieso niet zo'n behoefte aan It Lives, en ik moet even een dagje rust (zeker nekspieren...). Normaal zou ik wel naar NWD gaan, zeker gezien de laatste ongelooflijk heersende show in BWH en die iets minder maar ook heersende show aan de IJssel. Dus iedereen die wel de kans heeft, gaan! BWH is ook een erg fijne zaal. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Ik heb Rikkert net even gebeld. We spelen om 23.30. We spelen iets langer dan een half uur, dus dat is te doen. BWH ligt dicht bij het station. Ik hoop je te zien. ![]() ![]() |
|
quote:Cool.. ja hoop het ook, ff kijken strax ![]() ![]() |
|
quote: Ok dan! ![]() ![]() |
|
oeh, hier was ik gister bij, was vet ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Antaris op 19-02-2005 9:39] ![]() |
|
Helaas toch gemist grmbl. Sorry niles. Was cool? ![]() |
|
Jammerrrr... was wel cool. Hoorde wisselende reacties over het geluid. Geen soundcheck, dan krijg je dat. Gelukkig dacht ik er na het eerste nummer ook aan dat ik nog even moest stemmen ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |