|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Kan wel zien dat jij geen verstand hebt van ECHTE Black Metal!!! Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
Piene is best een vette plaat! Oudere werk vind ik wat minder... |
|
quote: En dat gebaseerd op 1 band.. dat vind ik knap jongen. als jij vindt dat ik geen zak verstand hebt van black metal vind ik dat prima. edit dat die gasten toevallig nou vrienden van jou zijn ofzo vind ik prima maar ik heb het idee dat je een beetje ver gaat in je promotie [Dit bericht is gewijzigd door Den_Bockereyder op 11-02-2005 0:17] Aurora Infernalis Website: http://www.aurora-infernalis.com Aurora Infernalis Facebook: http://www.facebook.com/aurora.infernalis Aurora Infernalis Twitter: http://twitter.com/AuroraInf |
|
quote: Wat een onzin allemaal, jij komt zeker net kijken. Ik ken die band al heeel lang hoor en ik weet wel als iets goed is!!! SG is gewoon 1 v/d beste bands in de BM genre!! Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
quote:Nou, ik luister ook al blackmetal sinds 1990 en mijn bescheiden mening is dat ik SG totaal niet goed vind. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Domme uitspraak!!! Niet interessant of niet leuk ala, niet goed is onzin, het is een zeer goede band hoor, zeer technisch enzo Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
Ik heb SG nog nooit via den stereo gehoord maar wel 2x live gezien (misschien 3 maar dat kan ik me niet goed meer herinneren). 1x was in de Baroeg met Horna, Behexen en Loits. Samen met Loits waren zij de bands die mij het meeste aanspraken die avond. 2x was in de Gloppe toen met Nocturnal Breed e.a. en toen vond ik de muziek zo mogelijk nog beter! Gewoon heerlijk, beukende, pakkende BM. |
|
Bestiality rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrotzooi |
|
Emiel, wat was ook alweer die smehrkant? |
|
quote:Di's ook een domme uitspraak! Al ben je nog zo technisch begaafd op je instrument, dat wil nog niet zeggen dat je dan ook goede muziek kan schrijven. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
ja [Dit bericht is gewijzigd door frankeehm op 11-02-2005 18:51] rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrotzooi |
|
quote: Echt wel, als je zeer technisch bent is het per definitie ook goed!!! Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
Vrijdag 25 Maart: Negura Bunget + supp. in de Gloppe te Leeuwarden. |
|
quote:Hehehe, wederom een domme uitspraak. Anyway, jij mag uiteraard geloven wat je wil. Als jij vind dat iemand die technisch goed is ook goede nummers schrijft mag je dat geloven uiteraard. In mijn ogen is technisch je instrument goed beheersen nog altijd anders dan ook daadwerkelijk goede nummers schrijven (dat komt namelijk niet alleen op techniek aan). [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 11-02-2005 19:01] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Salacious Gods is kwalitatief in orde. Ik word er niet warm of koud van daarentegen, maar je kunt niet zeggen dat ze slecht zijn. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
De lui die nu Salacious Gods af lopen te zeiken moeten Piene maar eens gaan luisteren. |
|
quote: Precies!!! 10 x beter dan van die noorse gay bands zoals Taake en Carpathian Forrest Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
quote: Welke Nederlandse ondergrond distro heeft dat ding al? Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: Waarschijnlijk niemand, want het is niet true genoeg!!! Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
quote: Ben hem nog niet tegengekomen bij ned. mailorders. Er zijn wel een aantal Duitste mailorders die hem hebben. |
|
quote: ja, Kakker, daar schiet ik natuurlijk geen flikker mee op Heb je geen contactadres van de band? Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Ik zou best wel naar dat concert in Möchengladbach willen. Dat ligt hier toch vlak in de buurt, maar nou kijk ik op de site van die zaal en daar staat dat 19 maart een of andere red hot chilli peppers tribute band speelt. Is dit concert gecanceled? |
|
quote: Bandcontact email: iezelzweard@salaciousgods.com Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
quote:Ik ben best benieuwd naar die plaat. Het oude(re) werk vond ik niet zo. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |