|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
S-U-K-K-E-L Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Emigreren... Je zit er gewoon aan vast. |
|
Zit je er nu weer een jaar aan vast dan? |
|
Dat betekend dus nog een jaar iedere week de eo bode op je mat! "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
hoe meer schulden je claimt te hebben, des te sneller ze hun geld willen zien... misschien kun je je eigen dood in scène zetten? no text supplied |
|
quote: Ja. Ik dacht dat je er misschien onderuit zou kunnen komen, maar kennelijk dus niet. Bedankt. |
|
quote: of echt doodgaan Bruce Banner |
|
quote: Of de postbode doodmaken, en gewoon geen tvgids ontvangen, en daarom niet betalen. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: gaat niet werken, postbodes zijn net onkruid.. er komt altijd weer een nieuwe opdagen |
|
je eigen brievenbus opblazen dan? no text supplied |
|
Dichtmetselen, het is een idee! |
|
quote: Als je niet betaalt dan stoppen ze vanzelf met het sturen van die gids. Probleem opgelost. Zo heb ik dat ook eens met een motortijdschrift gedaan. |
|
come to think of it... ik heb de Veronica gids ook nooit meer betaald, is iig niet van mijn rekening geplunderd... het werkt dus echt Bruce Banner |
|
Oke, bedankt! Het gaat hier ook om de Veronica gids dus dat zou goed moeten komen. Ik ben rijk, rijk zeg ik jullie! |
|
quote: neem vanavond dan wat shizzle mee!!! Bruce Banner |
|
Nou ja, op moment sta ik dan nog wel 40 booze in de min. Ik zal mijn huisgenoot even voor W&W's op pad sturen. |
|
quote: Of je krijgt een deurwaarder aan je deur. Bazzio Attacks!!! |
|
quote:Je moet leren lezen en proberen het derde chromosoompje af te stoten. Dit soort idioten krijg ik dus dagelijks op mijn bord, en elke keer is het puur te wijten aan de complete achterlijkheid van de mensen. Dus wees getroost, je bent niet alleen. |
|
quote: Jij bent die idioten dus dankbaar want het verschaft jou werk The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Daar heb je weer gelijk in... Er mogen alleen wel wat rijkere idioten komen want het betaalt beroerd. |
|
quote: Dan neemt ie alle toch nog ontvangen exemplaren toch weer mee terug? Ben je gelijk van een hoop oud papier af. |
|
quote: Als ik jou was zou ik je eigen dood in scene zetten ! |
|
quote:Juisdt! Bij overlijden kosteloos en direct opheffen! Allen mocht je weer opduiken dan heb je direct incasso op je nek |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 09-02-2005 20:00] |
|
Slotje????? |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |