|
Auteur: |
|
|
Laatst weer Anatomical Inferno van deze spaanse Goregrind/goredeathwhatever band opgezet. Blijft toch wel een enorm brute band, vooral door de sicke vocalen. Wat vind de rest van deze band http://www.haemorrhage.ht.st/ [Dit bericht is gewijzigd door Fleshcrawler op 11-02-2005 13:26] There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
een van de betere 'goregrind' bands |
|
Net Grume omlaaggeladen. Staan een aantal gave nummers op zoals dissect,exhume, devour en Ectopic Eye maar de rest van het album vind ik tegenvallen. |
|
geslaagde shirts altijd vin ik signature |
|
Ik heb net Emetic Cult en Grume toegestuurd gekregen. Ik had ze gekocht op eBay waar ze zogezegd uit Engeland moesten komen, stond er op het pakje dat het post was uit Moskau. Het zijn volgens mij twee bootlegs want er staan geen streepjescodes op en ze zijn uitgebracht op een russisch label waar ik niets over terugvind. Ook de credits op de backcover zijn in cyrillisch schrift. Voor de rest is het artwork van uitstekende kwaliteit en ook op de muziekkwaliteit heb ik niets aan te merken . Ik vind het gewoon vreemd dat zulke albums gebootlegd worden. |
|
quote: Kan ook een licensie zijn. |
|
russische albums... zonder auteursrechten of zo, tja signature |
|
gaan we dat vaker zien? Altijd lekker, Carcamorrhaegehumed. Suck my piss |
|
cargasmell and the smelly smurfs signature |
|
en niet te vergeten... dit jaar te zien op Party San!!! Member of the iso-betawuste crew!! |
|
argh, nieuwe split uit met Dead dit jaar signature |
Index / Heavy Metal |