|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Nou, veel geluk samen zou ik zeggen. Bazzio Attacks!!! |
|
Ja Gefeliciteerd |
|
Gefeliciteerd beide. Hoe dit forum toch mensen bij elkaar weet te brengen... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
eeej! gefeliciteerd!! MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!! |
|
proficiat! |
|
proficiat! Hebben jullie elkaar op dit forum leren kennen? Of kenden jullie elkaar daarvoor al? This ode to my unfading sorrow: A diary in minor-notes |
|
|
|
Het tweede officiële ZM-koppel ! |
|
Tof!! Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote: Natuurlijk blijf ik me bezig houden met de wereld heerschappij. Ik heb nu alleen iemand gevonden waar ik de lijfstraffen op kan oefenen bla...bla...bla... |
|
Zou Hagrath dat erg vinden dan? |
|
Wow wat een hoop felicitaties. Bedankt allemaal. Jullie zijn echt tof. Nu hopen dat iedereen komt op 29 dec om het te vieren haha. bla...bla...bla... |
|
He bah, niet van dat geklef hier zeg .. |
|
tja dat was wel duidelijk lijkt mij..... vooral toen ik het vroeg en jullie allebij zo begonnen te schreeuwen, toen wist ik het helemaal zeker nou veel geluk samen |
|
quote: Hmm volgens mij niet, maar ik heb het nog niet uitgeprobeerd bla...bla...bla... |
|
quote: Nope, geheel via het Forum, MSN en het feestje van FireFox (waarvoor nog mijn dank haha) bla...bla...bla... |
|
quote: nee Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|
Whhoooohooo!!! Gefeliciteerd knul en dame in kwestie |
|
Dankuwel voor de fijne reacties allemaal We vieren het 29 dec op Lady Rose's feestje zullen we maar zeggen http://www.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=1229 Allemaal komen!!!!!! Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|
hopelijk kom ik nog (als ik kan blijven pitten ofzo, of lang doorgaan tot de 1e trein is ook best) want LM komt waarschijnlijk niet |
|
quote: hahaa, geen dank hoor, Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: Je word gelijk in een hogere funktie geplaatst. !!! Wiegen Meister ! |
|
Dank je Shadow, maar ik was toch al de hoogste vrouw in de organisatie? Ik ben de Heerseres over de brandende kaarsen... (of heb je een nog beter functie voor me? ) bla...bla...bla... |
|
quote: Ik weet nog niet wat,.............. maar er komt heus nog wel een extra funkie open. Wiegen Meister ! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |