|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
"Obras son amores y no buenas razones" |
|
lol, ze was me voor Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Constant Paranoia vind ik zelf wel prettig klinken. |
|
verZameling Welcome to the Atrocity Exhibition |
|
hou op Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
SLOTJUEH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Groetjes aan pap en mam. |
|
Slotje! Dat heb ik nou altijd al een keer willen roepen She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote:En gauw, invictis houdt 't niet veel langer! "Obras son amores y no buenas razones" |
|
Waar kan ik hier bestellen? |
|
Ik zou Hatred zeggen. Maar die zijn al redelijk bekend binnen de landsgrenzen. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
doe mij maar appelgebak met slagroom en een kop warme choco met slagroom Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Smaakvol.. |
|
quote: just so you know Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Ik wil de groeten doen aan mijn konijn! What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Ohja ook wel een leuk bandje is Iron Maiden, heeft al een paar leuke albums geloof ik. De nieuwste heet Number of the Beast, vet cool man |
|
Doe mij maar een meter-lange BBQ spare-rib |
|
quote: ja en dan het liefst op die choco slagroom nog een beetje cacao poeder, heerlijk en dan wel in een warm gezellig bruin cafeetje ofzo terwijl het buiten heerlijk stormt Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Ken ik niet. Maaruhm, er is nu net zo'n heersende band uit, echt helemaal kick. Hebben een demo die Mutilator heet. Vroeger heette die band uhm, Mantas. Nu iets van Death ofzo. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: quote: Ja heb ik geloof ik wel eens iets van mogen beluisteren, maarre ken jij deze band met dat heerschende nr ook? np: Modje - Ik wil een slotje |
|
quote: UHm...is dat niet de opvolger van n00b - UTFS ?? What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: |
|
80 replies later , geen slotje geloof me nou maar, dit is 2e lultopic Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Hmzz kan goed, kan ook nog wel een opvolger zijn van Search - Fucking use it! |
|
quote:Waar zullen we het eens over hebben? "Obras son amores y no buenas razones" |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |