|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Zaterdag 23 april: - Anorexia Nervosa(FR) (komen te vervallen, vervanger is Dark Desire) - Imbolc(NL) - Apocrypha(NL) Entree: 5 euro Aanvang: 20.00 uur www.elektra-sliedrecht.nl [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 12-04-2005 22:44] |
|
Ik ben er wel denk ik. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
ja,aanwezig |
|
quote: hey poepsexlover! |
|
Chris zou eens niet aanwezig zijn.... Ik ben er zeer waarschijnlijk ook... |
|
Hm. Interessant. Misschien dat ik ook nog wel kom kijken. |
|
helaas, anorexia heeft de gig gecancelled vanwege ruzie met hun boekingskantoor. De avond gaat wel door, er word vervanging gezocht.... |
|
Geen grote naam als vervanger voor anorexia nervosa, wij, Apocrypha zijn nu hoofdprogramma. Imbolc & Dark Desire spelen ook, kom kijken als je in de buurt bent! |
|
Jammer dat er geen grote naam voor in de plaats komt. Ach, ben er toch wel bij |
|
Helaas ook geen Imbolc aanstaande zaterdag. Imbolc heeft zichzelf in de vrieskist gelegd en weet niet of hij daar ooit nog uitkomt. |
|
Gaat wel lekker zo Welcome to the Atrocity Exhibition |
|
quote: Blijft niet veel over dan... |
|
Gaat weer lekker godverdomme... En nu, maar 2 bands of krijgen we weer Nachtwraak ofzo? |
|
Nee hoor, gewoon Sepiroth Nee hoor, geintje. Alhoewel het wel zou kunnen nu ze weer compleet zijn. Wie gaat hier de nieuwe bands voor regelen, nu Fred is opgestapt? |
|
Is Fred opgestapt dan? Waarom dat? Dan ben ik ook wel benieuwd wie dat allemaal gaat doen dan.... |
|
quote: Sephiroth zal op de metal day in november spelen. |
|
Nog een beetje de nieuwe leden inwerken, Ben? Blijft de stijl wel gehandhaafd, of komt er wat nieuws? |
|
Ok dan. |
|
*schop* Aanstaande zaterdag al. Jammer dat er maar 2 bands spelen, maar goed.... |
|
zeker balen dat imbolc niet komt, de avond lijkt wel vervloekt. ach misschien wel toepasselijk in het genre tot morgen! [Dit bericht is gewijzigd door phobia4 op 22-04-2005 13:54] |
|
YEAH Anorexia Nervose heerscht live! Ik zal dr alleen niet zijn LAI LAI HEI |
|
Anorexia Nervosa ook niet. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: We gaan nu meer de death metal kant op beetje in de stijl van Suffocation, Vader en Cryptopsy. |
|
quote: Beter! |
|
quote: Oh damn Ik kijk ook niet verder dan mn neus lang is LAI LAI HEI |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |