IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Ensiferum+Graveworm+Communic tour 2005 Vorige pagina | Volgende pagina
DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 02-04-2005 19:29 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

Tuurlijk wel, voor een paar jaartjes terug was de zondag nou juist DE metal(mid)dag! (denk aan 013, matal matinee)

"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 02-04-2005 20:18 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Iemand gister Communic gezien, was het wat?

Jezebel
HuisDraak met Raaf
Usericon van Jezebel
Posted 02-04-2005 20:36 by Jezebel Wijzig reactieProfiel van JezebelQuote dit bericht

quote:
Op 2 april 2005 20:18 schreef MindlessMayo het volgende:
Iemand gister Communic gezien, was het wat?

Niet gezien, net gemist (omleiding, belgische wegen). Maar voor de rest

Meridian
Usericon van Meridian
Posted 03-04-2005 11:30 by Meridian Wijzig reactieProfiel van MeridianQuote dit bericht

Vanmiddag, heb er zin in

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 03-04-2005 11:31 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Jawel, vanmiddag inderdaad. Heb vrij hoge verwachtingen betreft Communic. Heb er zin in

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 03-04-2005 11:57 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 3 april 2005 11:31 schreef MindlessMayo het volgende:
Jawel, vanmiddag inderdaad. Heb vrij hoge verwachtingen betreft Communic. Heb er zin in

Ik ook! Ben zeer benieuwd naar ze!

LastFM | Untappd | Bandcamp | Doom what thou wilt shall be the whole of the law

XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 03-04-2005 12:05 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/dennis.janssen.946

Straks even Communic checken, fallafel eten en dan weer richting huis.

I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 03-04-2005 12:12 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

quote:
Op 2 april 2005 0:24 schreef Unholy Mary het volgende:
Hmmm, dan wordt het wel een echt zondagmiddag concert, niet errug metal enzo

juist wel erg metal..

als de kneuzen fijn bij hun dode kleffe oma op de koffie gaan, valt er tenmisnte nog wat te zuipen!

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 03-04-2005 12:17 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Heb nog een reserveringsnr over voor 2 personen indien iemand nog wil gaan.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 03-04-2005 22:13 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Communic, wat geweldig!

Die zanger was echt helemaal super geweldig en alles wat maar enigzins positief is naar mijn mening, wat een stem! Een stel goede muzikanten samen, ook de toetsenist leek uit zijn dak te gaan. Heel erg onder de indruk hier, ondanks het slechte geluid, gelukkig werd dit later wat beter.

Graveworm, paar nummers van gezien. Kon mij niet echt boeien. Falafel tijd, lekkah!

Ensiferum was best leuk, veel van hetzelfde maar toch lekker kunnen uitleven. Alhoewel het vrij vol stond en ik naast de pit stond, toch nog lekker kunnen haren wapperen. Meteen ook kennis gemaakt met meneer ijzeren paal, een pit vol zwetende, stinkende mannen met een noodgang op je af en een paal die je opvangt is niet echt bevorderlijk voor de rug. Mooie rode streep en een dikke bult erop hehe. *duizel*

Lekker weer ook, mooi aantal bezoekers voor de goudvishal. Uitverkocht maar beter dan de uitverkochte zaal bij Heidevolk. Organisatie heeft daarvan wat kunnen leren schijnbaar. Prettige sfeer ook, gezellig. Hele dag aan de frisdrank beviel mij ook prima, ondanks dat ik niet terug hoefde te rijden. Veel bekende koppen, helaas van velen geen idee waarvan. Al met al leuke dag!

Meridian
Usericon van Meridian
Posted 03-04-2005 22:21 by Meridian Wijzig reactieProfiel van MeridianQuote dit bericht

Erg goed middagje!

Communic kon mijn aandacht niet lang vasthouden en na 3 nummers ben ik dan ook maar gaan eten.

Door de lange wachttijden bij de Burger King heb ik alleen de laatste 4 nummers van Graveworm gezien, dit klonk overigens wel prima en achterin de zaal was het geluid ook nog redelijk goed.

Ensiferum speelde duidelijk de andere bands van het podium en als ik het publiek zo zag deel ik deze mening met heel veel mensen. Erg lekker gespeeld en lekker loos publiek

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 03-04-2005 22:29 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 3 april 2005 22:21 schreef Meridian het volgende:
Erg goed middagje!

Communic kon mijn aandacht niet lang vasthouden en na 3 nummers ben ik dan ook maar gaan eten.

Barbaar, jij!

Meridian
Usericon van Meridian
Posted 03-04-2005 22:31 by Meridian Wijzig reactieProfiel van MeridianQuote dit bericht

Sorry Kwestie van smaak hè

[Dit bericht is gewijzigd door Meridian op 03-04-2005 22:33]

Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 03-04-2005 22:32 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:
Op 3 april 2005 22:29 schreef MindlessMayo het volgende:
Barbaar, jij!

Zegt degene die falafel is gaan vreten tijdens Graveworm!
Voor het zingen de kerk uitgaan in mijn ogen.

We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 03-04-2005 22:35 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 3 april 2005 22:32 schreef Y Draig Goch het volgende:
Zegt degene die falafel is gaan vreten tijdens Graveworm!
Voor het zingen de kerk uitgaan in mijn ogen.

Weetjewel hoe lekker man! Die falafel dan Graveworm kon en kan me echt niet boeien, niet mijn favoriete band. Ik weet wel dat ik er een nieuwe favoriete band bij heb, Communic

Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 03-04-2005 22:37 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 04-04-2005 10:06 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Drie uitstekende bands gezien, als ik zin heb zal ik vanavond er wat meer over zeggen.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 04-04-2005 10:19 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 4 april 2005 10:06 schreef Mark Z het volgende:
Drie uitstekende bands gezien, als ik zin heb zal ik vanavond er wat meer over zeggen.

Ik heb nog gekeken of er bij iemand ZM op het voorhoofd stond, maar ik kon je niet ontdekken

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 04-04-2005 10:30 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 4 april 2005 10:19 schreef MindlessMayo het volgende:
Ik heb nog gekeken of er bij iemand ZM op het voorhoofd stond, maar ik kon je niet ontdekken

Nee, had alleen een stempel om m'n hand en niet op m'n voorhoofd.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 04-04-2005 10:36 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 4 april 2005 10:30 schreef Mark Z het volgende:
Nee, had alleen een stempel op m'n hand en niet op m'n voorhoofd.

Rechts een grefo visje achtig iets en links met watervaste stift ZM

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 04-04-2005 10:39 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

ik had helemaal geen stempel

hahaha

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 04-04-2005 12:17 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Trouwens hulde voor een klein blond meisje naast de pit. Iemand knalde tegen haar op tijdens het pitten, zij rende de pit in en gaf die gozer een klets in zijn gezicht met vlakke hand. Hierna rende ze pissig de zaal uit, geniaal.. echt!

Die blik van die gozer, totale verbazing.. schouders ophalen en weer verder hahaha.

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 04-04-2005 13:53 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 4 april 2005 12:17 schreef MindlessMayo het volgende:
Trouwens hulde voor een klein blond meisje naast de pit. Iemand knalde tegen haar op tijdens het pitten, zij rende de pit in en gaf die gozer een klets in zijn gezicht met vlakke hand. Hierna rende ze pissig de zaal uit, geniaal.. echt!

Die blik van die gozer, totale verbazing.. schouders ophalen en weer verder hahaha.
Wat een onmeunig jankwijf.

[Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 04-04-2005 13:53]

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 04-04-2005 14:01 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 4 april 2005 13:53 schreef kwelgeest het volgende:
Wat een onmeunig jankwijf.

Ge-ni-aal

Julius Civilis
Usericon van Julius Civilis
Posted 06-04-2005 12:24 by Julius Civilis Wijzig reactieProfiel van Julius CivilisQuote dit bericht

Communic was een leuke verassing. Een zeer goede zanger en band, als had ik soms het idee dat de toetsenist een beetje weinig te doen had. Graveworm was ook fijn. Ensiferium was wel leuk om op los te gaan en lekker vermoeiend, maar na een tijdje gaat het naar mijn idee net iets vervelen. Al was de sfeer zeer goed bij hun optreden.

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com