|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Iconoclasm CD-presentatie + support Mor Dagor heeft gecancelled, naar een vervanger wordt gezocht. [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 14-02-2005 15:40] |
|
Session!!! De nieuwe cd van Iconoclasm blaast menig bands de deur uit! Je kan me de bout hachelen! |
|
Zal dit dan mijn wederopstanding in Jonosh worden? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Panchrysia zal Mor Dagor vervangen volgende week vrijdag! [Dit bericht is gewijzigd door Malcus op 23-02-2005 17:16] |
|
hmm hier moet ik eigelijk wel bij zijn "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
te ver weg en niet de goeie datum helaash |
|
Jammer een onbereikbaar gehucht. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Aanwezig lekker dichtbij |
|
quote: Idem |
|
cult zzz |
|
Een fijn Belgisch partijtje |
|
Komende vrijdag!! |
|
quote:Erich gaat en ik misschien ook... Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
wapenspraak en drinkgelag You will beg me to kill you!!! |
|
quote: Ja? En? Je kan me de bout hachelen! |
|
Grappig? Wapenspraak en drinkgelag zien eruit als smurfen die voor clown spelen You will beg me to kill you!!! |
|
Hmm,Wapenspraak en Drinkgelag klinkt wel leuk,maar jonosh...daar heb k enkele andere herrinneringen aan,dus blijf k er weg... Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote:Wat is er mis met Jonosh? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Sta mij toe de bassist U van antwoord te laten dienen: [Dit bericht is gewijzigd door Legatius op 03-03-2005 13:48] Je kan me de bout hachelen! |
|
quote: Hoezo dat dan? Niet miepen gewoon komen.. Jonosh heerscht. Ik ben iig aanwezig. |
|
yezyes... jammer dat ik verstek meot laten gaan i.v.m werk.. maar goed.... Iconoclasm en W7D heersen behoorlijk hard en dat doet de Jonosh ook zeker (met name de bierprijzen)! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote:hun leuke drummertje staat er ook op [Dit bericht is gewijzigd door IceQueen op 03-03-2005 19:18] Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Slechte herinneringen aan ? |
|
quote: Hmm, t was n optreden van W&D, 9 nov 2003 in Jonosh dat een nare bijsmaak had...Persoonlijke kwestie en er zou iemand zeer hard op zn tenen getrapt zijn als k er verder op inga... daarbij staan ze daags nadien ofzo op een podium in Kasterlee,du als ik W&D al wil gaan kijken, doe k dat daar wel... [Dit bericht is gewijzigd door IceQueen op 04-03-2005 22:56] Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
[Dit bericht is gewijzigd door IceQueen op 03-03-2005 19:35] Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |