|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:waar maak je je dan zo druk om oetlul?dit is toch geen realiteit? [Dit bericht is gewijzigd door Katablaster op 17-02-2005 0:53] |
|
quote: Het spijt me, maar dat ben ik niet met je eens. Een uitspraak is een uitspraak. Of je dat nou via het internet doet, via de telefoon of recht in zijn gezicht. Het feit dat het maar letters op een beeldscherm zijn wil niet zeggen dat je een opmerking niet daadwerkelijk hebt gemaakt. [Dit bericht is gewijzigd door Violent God op 17-02-2005 10:44] |
|
Sommige mensen denken nu eenmaal dat alles wat op een forum gezegd wordt een geintje is, en dat ze zo lomp mogelijk over moeten komen om respect af te dwingen. Spreek je ze vervolgens in het echt, dan beweren ze enorm toffe lui te zijn, en "dat internet" maar als een lading geouwehoer te zien. Het zijn immers je vrienden... ...om je daarna de volgende keer dat je die lui weer eens op een forum 'spreekt' weer volledig af te branden. Triest. Mag het dan nu weer over NoordSchok gaan? [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 17-02-2005 11:36] Bruce Banner |
|
Ik heb der zin in.. Positief genoeg? Een kleine snol zit zo vol. |
|
Dat is mooi in de buurt!!! En nog op een zaterdag ook, perfect!!! |
|
quote: Even nog: |
|
quote:Goh eindelijk ben ik het een keer met je eens, zoveel mensen schatten internet niet op de juiste waarde in, ze lezen berichten verkeerd en trekken verkeerde conclusies en gaan dan tof en lomp lopen doen. Gewoon lekker ouwehoeren met zijn allen hier. Noordschok gaat heerschen, crowbar godverdomme. Als The Mighty Nimbus nou mee zou komen .... |
|
quote: Oeewwwww King V, wat LAF! Eerst gaan patsen en na vervolgens genadeloos voor lul te zijn gezet gaan dwepen met het verschil tussen forum en realiteit!?! Katablaster rost dat hele demobandje van je met 2 vingers in de neus aan gort. Overigens stond jij in Wehl wederom zo vals als een hoer. Naar het stemapparaat kijken helpt echt niet hoor, je zult echt aan de stemknoppen moeten draaien. [Dit bericht is gewijzigd door TWC op 18-02-2005 3:07] |
|
Hij was de gebruiksaanwijzing op de zijkant aan t lezen.ff ontopic: ik kom ook naar noordschok |
|
Ik ook ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Op Noordschok ben ik er! Previews niet ... |
|
nou naar deze preview kom ik wel |
|
Ik ook |
|
ziet gij!? |
|
Me is there |
|
Het lijkt er op dat het drukker wordt dan in hoogeveen YES WEL deeeenk!! |
|
Dat kan ook al gauw.. Een kleine snol zit zo vol. |
|
je jezus, ik hoop het wel |
|
*SCHOP* |
|
quote: idd |
|
Toxocara bedankt !!!!!!! Jullie waren muzikaal gezien weer de hoofdact YES WEL deeeenk!! |
|
toxocara was idd erg vet ,hulde voor de inval gitarist btw! |
|
Ja zeker, Vince is de man! btw graag gedaan hoor |
|
Ook ff wat veren in de kont steken: Grindminded is vet, ook gisteren, klonk uberlomp!!! ~* www.SpoOken.nl *~ |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |