IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Draconian Vorige pagina | Volgende pagina
Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 22-07-2005 10:51 by Henke Wijzig reactieProfiel van HenkeQuote dit berichthttp://entrapment2.bandcamp.com/

quote:
Op 22 juli 2005 10:49 schreef rvanderholst het volgende:
oeh, wat een heerlijke schijf toch dat Arcane Rain Fell


Die regen buiten doet je gemoedstoestand niet veel goeds volgens mij



rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 22-07-2005 10:55 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

jewel hoor, kben heel blij als ik zulke goede muziek hoor!


I Find That I Am Not There...


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 22-07-2005 14:15 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 22 juli 2005 10:49 schreef rvanderholst het volgende:
oeh, wat een heerlijke schijf toch dat Arcane Rain Fell


Nog een paar weken wachten en dan zie ik ze op Summer Breeze!


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 30-08-2005 20:07 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Summer Breeze optreden smaakte naar meer! En dat kan misschien, want ze gaan in oktober touren met het Portugese Desire en het eveneens uit Zweden afkomstige Slumber.

Een geweldige package dat hopelijk ook Nederland zal aandoen. Zeker is dat nog niet, want er zijn alleen nog maar berichten dat ze in Portugal, Zweden en Duitsland zullen spelen.

Voelt iemand zich geroepen?


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 31-08-2005 2:13 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

Ik zal het even doorgeven... je weet het maar nooit met Gothtronic


no text supplied


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 31-08-2005 2:14 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

Slumber is trouwens ook erg vet en van Desire was ik al bang dat ze niet meer bestonden... is echter toch een leuke kruising tussen The Mission en Moonspell.

edit: pushed the wrong button...

[Dit bericht is gewijzigd door lykle_wolfheart op 31-08-2005 2:16]


no text supplied


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 31-08-2005 20:59 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 31 augustus 2005 2:13 schreef lykle_wolfheart het volgende:
Ik zal het even doorgeven... je weet het maar nooit met Gothtronic


Dank u! Lees net op de officiele Slumber site dat de tour met Moonspell en Draconian is en dus niet met Desire.

De data:
12 - Lisbon [Pavilhão Atlântico_Sala Tejo] - 22:30/ Twenty euros
Parque das Nações
PORTUGAL

14 - Oporto [Vila Nova de Gaia] - Hard Club - 22:30/ Twenty euros
Cais de Gaia, 1158
PORTUGAL

16 - Madrid - Ritmo & Compass - 22:30/ Fifteen euros
Conde de Vilches,22
SPAIN

18 - Barcelona - Mephisto - 22:30-23:00/ Twenty euros
Calle Roc Boronat
SPAIN

21 - Cologne - Prime Club - 22:30/ Twenty euros
Prime Club Prime Entertainment
Luxemburgerstr,40
Köln
GERMANY

23 - Hamburg - Logo Club- 22:30/ Fifteen euros
25 Jahren die Grindelallee 5
GERMANY

Zie het somber in...


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 31-08-2005 22:32 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

quote:
Op 31 augustus 2005 20:59 schreef Mark Z het volgende:
Dank u! Lees net op de officiele Slumber site dat de tour met Moonspell en Draconian is en dus niet met Desire.



Moonspell is een stuk duurder ja... Mojo bellen?


no text supplied


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 01-09-2005 20:54 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 31 augustus 2005 22:32 schreef lykle_wolfheart het volgende:
Moonspell is een stuk duurder ja... Mojo bellen?


Hehe, lijkt me een strak plan.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


TekNoir
Usericon van TekNoir
Posted 02-09-2005 13:05 by TekNoir Wijzig reactieProfiel van TekNoirQuote dit bericht

moch ja, dat zal dan wel aan ons voorbij gaan, al heb ik wel een tijd terug contact gehad met Anders van Draconian en iemand van Slumber en gekeken naar een mogelijkheid om hier een minitourtje te doen. dat bleek te duur en moeilijk haalbaar. nu met Moonspell verandert de zaak weer wat.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 11-03-2006 13:25 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Vanmorgen Arcane Rain Fell op de kop getikt, en dit plaatje weet me zeer te bekoren.


spelfout weggehaald...


metalmook
Usericon van metalmook
Posted 12-03-2006 12:26 by metalmook Wijzig reactieProfiel van metalmookQuote dit bericht

Kans zit er dik in dat Draconian voor het eind van het jaar in nederland zal spelen, Daniel vertelde me dat ze op het moment in onderhandeling zijn met een aantal duitse tour-managements...


metalmook
Usericon van metalmook
Posted 12-03-2006 12:27 by metalmook Wijzig reactieProfiel van metalmookQuote dit bericht

Kans zit er dik in dat Draconian voor het eind van het jaar in nederland zal spelen, Daniel vertelde me dat ze op het moment in onderhandeling zijn met een aantal duitse tour-managements...


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 12-03-2006 12:40 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2006 12:27 schreef metalmook het volgende:
Kans zit er dik in dat Draconian voor het eind van het jaar in nederland zal spelen, Daniel vertelde me dat ze op het moment in onderhandeling zijn met een aantal duitse tour-managements...


Heel goed nieuws! Maar om dat twee maal te posten hoeft nou ook weer niet he.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


metalmook
Usericon van metalmook
Posted 12-03-2006 13:24 by metalmook Wijzig reactieProfiel van metalmookQuote dit bericht

foutje...


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 13-11-2006 9:12 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

Draconian - The Burning Halo een luisterbeurt gegeven, maar ik vond het niet te harden zo saai... Gelikt geproduceerde ongeinspireerde meuk, het spijt me. Vooral ieder einde waar dat pianootje zo SUPER-cliché eindigt, brrrr...


Dear dirty delightful old drunken old days


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 13-11-2006 9:25 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

The recently announced European tour together with Battlelore has been cancelled due to booking- and financial problems.

Please, note that Draconian nor Battlelore has nothing to do with the cancellation. The band is deeply sorry about all the disappointment this news brings.



Ik neem aan dat ze bedoelen dat ze er allebei niks aan kunnen doen, maar het staat er een beetje krom zo, met een dubbele ontkenning...


no text supplied


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-11-2006 10:04 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2006 9:12 schreef Schaffelaer het volgende:
Draconian - The Burning Halo een luisterbeurt gegeven, maar ik vond het niet te harden zo saai... Gelikt geproduceerde ongeinspireerde meuk, het spijt me. Vooral ieder einde waar dat pianootje zo SUPER-cliché eindigt, brrrr...
Tja dat is ook een beetje het kenmerk van dat genre, moet zeggen dat ik burning halo best een lekker schijfje vind binnen dat kader.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 13-11-2006 10:58 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

+1



Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 14-11-2006 20:29 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

Om te testen of ik het genre 'ontgroeid' ben toch even een oude Theatre of Tragedy opgezet (eerlijk genoeg als vergelijking?). Dit ontbeert een moderne productie, maar is zo superieur in songwriting en zangtalent...

*zucht* Vroeger was alles beter...


Dear dirty delightful old drunken old days


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-11-2006 20:32 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

+ 1


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 14-11-2006 20:33 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Niet miepen, Cela Vita dudes.

The BH is gewoon een lekkere plaat.

Edit: meerdere dudes zelfs.

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 14-11-2006 20:34]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 30-03-2007 16:35 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Treedt Draconian een keer op in Nederland, kan ik er niet bij zijn... Ze staan op vrijdag 1 juni in de Gloppe, Leeuwarden. Volgens de toursite van doom-metal.com zou dat samen met Funeral zijn, maar dat klopt gelukkig niet. Toch....?


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-03-2007 16:38 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Zou anders ommeunig gaaf zijn!!!


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 30-03-2007 17:16 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 30 maart 2007 16:38 schreef Jenje het volgende:
Zou anders ommeunig gaaf zijn!!!


Ah, dan kom ik ook


spelfout weggehaald...


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen