|
Auteur: |
|
|
*schop* Niemand? Naar het schijnt heeft hij jaren geleden zelfmoord gepleegd en is merkwaardig genoeg nogal in de vergetelheid geraakt. |
|
quote: Sorry ken m niet.... wat is t voor iets dan? |
|
Heb/had dat singletje, maar verder stelde die band geen fuck voor en die zanger was idd een junk, ben niet verwondert dat ie dood is .. |
|
Hij is niet dood. Welcome to the Atrocity Exhibition |
|
*gaat rechtop zitten* |
|
Hij zou het wel moeten zijn ... |
|
quote: Live was dit toch wel een vermakelijk bandje. Hoewel de toeschouwers vooraan wel het gevaar liepen zich ernstig te verwonden als Bob d.m.v. een dodemanssprong tussen het publiek belandde. Het klonk live ook veel energieker dan het ingetogen plaatwerk, dat dus wat tegenviel. |
|
Een jaartje of drie-vier terug was er een mooie Loladamuzica special over Bob Forrest en wat ie nu doet. Blijkt dat hij en zijn zoon een duo vormen die nu in folk-circuit zitten. Hij schijnt ook junk-af te zijn. |
|
Verrek hij leeft!! Ik heb net een nummer van Bicycle Thief (z'n nieuwe band) gevonden op internet. "Let's get stoned" hoor ik hem zingen, dus of hij van de drugs af is betwijfel ik. |
|
In die docu kwam hij behoorlijk nuchter over. Al zag hij er wel uit alsof hij zestig was. misschien is ie dat ook wel... Iemand Pinkpoop 93 (geloof ik..) gezien op tv? Toen Bob Forrest gedurende het optreden zo zat als een aap de zijstellages inklom? En er bijna uitflikkerde? Dat had een enorm Rock en Roll einde kunnen zijn... |
|
Heb ik gezien. Wat een zatlap. Smeets in rep en roer! Was zeer zeker een rock & roll dood geweest als ie naar beneden lazerde |
|
Uiteindelijk brak of bezeerde die dolle z'n voet tijdens een mislukte poging de gitarist in te tapen met plakband. Dat betekende dus toch nog een voortijdig einde van een sensationeel doch beschamend optreden. |
Index / Muziek algemeen |